Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Likevel skal bare en brøkdel av selskapets 350 millioner brukere være berørt..Innbrudd i Opera-server: – Dette tar vi svært alvorlig Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Gjelder dette også passord fra Opera Link, eller er den nye og gamle synkroniseringstjenesten helt adskilt? Det er nå jeg straffes for å ikke ha lagt alle gamle passord inn i mitt passordverktøy-of-choice, merker jeg. Jeg vet jeg har flere forskjellige kontoer på Opera-tjenester, Opera Link ser ut til å virke enda når jeg åpner gamle-Opera, men det eneste passordet jeg ser i passordfila er OperaComposer... Hva nå enn det var igjen. Lenke til kommentar
Fire Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Tuller du.. Jeg prøvde å følge linken for å bytte passord, da blir jeg møtt av følgende: Tilkoblingen din er ikke sikkerEieren av auth.opera.com har konfigurert nettstedet sitt feil. For å beskytte mot at informasjon stjeles, har Firefox ikke koblet til dette nettstedet. Lenke til kommentar
Kay Bærulfsen Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Gjelder dette også passord fra Opera Link, eller er den nye og gamle synkroniseringstjenesten helt adskilt? Det er nå jeg straffes for å ikke ha lagt alle gamle passord inn i mitt passordverktøy-of-choice, merker jeg. Jeg vet jeg har flere forskjellige kontoer på Opera-tjenester, Opera Link ser ut til å virke enda når jeg åpner gamle-Opera, men det eneste passordet jeg ser i passordfila er OperaComposer... Hva nå enn det var igjen. Opera Link ble lagt ned for en god stund siden, og all brukerdata der ble slettet kort tid etter at tjenesten ble slått av. 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 (endret) Opera Link ble lagt ned for en god stund siden, og all brukerdata der ble slettet kort tid etter at tjenesten ble slått av. Ser fortsatt ut til å koble til, ikonet blir i alle fall grønt. Men det er flott om det stemmer at brukerdata er slettet. Endret 29. august 2016 av tommyb Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Fikk mail fra opera for et par dager siden, Opera "sync" var hacket, jeg måtte bytte passord på sikkert tolv nettsteder som jeg hadde synkronisert passordene i opera nettleseren på... Er jeg fucked? Lenke til kommentar
Henrikfaller Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Om du har byttet passord på dine tolv nettsteder som var synkronisert i Opera så bør du være trygg. Mvh Henrik Faller, kommunikasjonssjef i Opera. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Ja, har byttet Takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå