Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Innbrudd i Opera-server: – Dette tar vi svært alvorlig

Gjest Marius B. Jørgenrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjelder dette også passord fra Opera Link, eller er den nye og gamle synkroniseringstjenesten helt adskilt?

Det er nå jeg straffes for å ikke ha lagt alle gamle passord inn i mitt passordverktøy-of-choice, merker jeg. Jeg vet jeg har flere forskjellige kontoer på Opera-tjenester, Opera Link ser ut til å virke enda når jeg åpner gamle-Opera, men det eneste passordet jeg ser i passordfila er OperaComposer... Hva nå enn det var igjen.

Lenke til kommentar

Tuller du.. Jeg prøvde å følge linken for å bytte passord, da blir jeg møtt av følgende:

Tilkoblingen din er ikke sikker

Eieren av auth.opera.com har konfigurert nettstedet sitt feil. For å beskytte mot at informasjon stjeles, har Firefox ikke koblet til dette nettstedet.

Lenke til kommentar

Gjelder dette også passord fra Opera Link, eller er den nye og gamle synkroniseringstjenesten helt adskilt?

Det er nå jeg straffes for å ikke ha lagt alle gamle passord inn i mitt passordverktøy-of-choice, merker jeg. Jeg vet jeg har flere forskjellige kontoer på Opera-tjenester, Opera Link ser ut til å virke enda når jeg åpner gamle-Opera, men det eneste passordet jeg ser i passordfila er OperaComposer... Hva nå enn det var igjen.

Opera Link ble lagt ned for en god stund siden, og all brukerdata der ble slettet kort tid etter at tjenesten ble slått av.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opera Link ble lagt ned for en god stund siden, og all brukerdata der ble slettet kort tid etter at tjenesten ble slått av.

Ser fortsatt ut til å koble til, ikonet blir i alle fall grønt. Men det er flott om det stemmer at brukerdata er slettet.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Fikk mail fra opera for et par dager siden, Opera "sync" var hacket, jeg måtte bytte passord på sikkert tolv nettsteder som jeg hadde synkronisert passordene i opera nettleseren på... Er jeg fucked?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...