iR' BR34K Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 UFO Hunter byggjer på nostalgikjensla.Spelselskap frå Stavanger ute med retrospel på nynorsk 1 Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Kommer neppe til og prøve det vess det e på nynorsk.... Lenke til kommentar
Batman2 Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Hva med å heller lage et bra spill heller enn å stappe inn nynorsk, samisk, døvespråk eller andre ubrukelige gimmicks? Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 29. august 2016 Forfatter Del Skrevet 29. august 2016 Hva med å heller lage et bra spill heller enn å stappe inn nynorsk, samisk, døvespråk eller andre ubrukelige gimmicks? Så viss utviklaren hadde "stappa inn" bokmål hadde spelet vore betre? 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Kommer neppe til og prøve det vess det e på nynorsk.... Engelsk er fortsatt ett valg, er det uoverkommelig tør jeg påstå at du har veldig lite å fare med i spill. 1 Lenke til kommentar
Kindleguy Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Har testa det. Bra spel. Er utfordrande, fordi du døyr etter bare eit treff. Må derfor passe ekstra på å treffe UFO-ane. Er lite tekst i spelet, så språk er absolutt ingen gimmick her, slik eg ser det. Eg ønskjer spel på nynorsk, bokmål, nord- og sørsamisk og andre verdslege mindretalsspråk velkomne. Vi treng kulturelt mangfald i spel med andre impulsar enn dei anglo-amerikanske, sjølv om dei også er artige. Vi har hatt Witcher-spela frå Polen, så det begynner å hjelpe litt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå