siverth Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Hei, Studerer ØKAD og har både mulighet senere for utveksling i både 1 og 2 semester. Stemmer det at det ikke er like nyttig med ett semester som med to? Kan også gå internship så lurer på hva som er lurest? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Det kommer an på hva du legger i nyttig. Jeg var på utveksling i ett semester og det var en god opplevelse som jeg fikk mye ut av. Men hvis du er ute etter å bli veldig godt kjent med et land eller et språk, kan det være lurt å velge to semestre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Om du snakker språket i landet du drar til tålelig bra, så ville jeg ikke vært redd for å dra bare ett semester. Om det er snakk om et fremmedspråk du ikke kjenner så godt, så ville jeg vært mer skeptisk. Altså: Om du skal til et engelsktalende land, eller i alle fall skal ha undervisning på engelsk og ikke har planer om å lære deg landets språk, så kan du fint dra ett semester. Om du tenker å ha undervisning på et annet fremmedspråk, og du ikke allerede behersker det ganske godt, ville jeg nok dratt to semestre Det sagt, så vil jeg anbefale to semestre uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå