AnonymDiskusjon Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Hei☺️ Eksen min var kjempe teit når han slo opp, gjorde det over melding mens jeg var på ferie og hadde fått seg ny kjæreste en uke etterpå som jeg fant ut på fb. Jeg tvang han til å snakke med meg i virkeligheten. Når vi gjorde det sa han de hadde begynt når jeg dro på ferie som ca var 3uker før han slo opp. når vi snakket snakket vi lenge og ble "venner". Og vi ble enig om at når jeg hadde komt over han kunne jeg sende han en mld sånn at vi kunne være venner. Dette er et par måneder siden nå og han sendte meg en melding. Han ville bli venner og sa han sendte mld fordi han trodde ikke eg kom til å gjøre det. Han prøvde på flere måter som å si at han skulle blokke meg visst ikke og at han va glad i meg og slikt, men jeg satt ved mitt at vi ikke skulle bli det.. Problemet er at jeg egentlig vil være venner fordi jeg synes det dr kjempe kjekt å være med han og jeg savner det. Jeg er redd jeg fremdeles har følelser for han men jeg vet ikke helt. Han er den eneste jeg har åpnet meg til og siden vi slo opp har jeg ikke vært ordentlig glad. Burde jeg bli venn med han eller er det bare å ødelegge for meg selv? Anonymous poster hash: 5f777...70e Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Vel, om du får det til så hvorfor ikke? Men det er høy fare for å bli drama. Så Ops på det! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 (endret) Jeg tenker det er best å la være. Fokuser på de som faktisk er dine venner istedet. Du kjenner det vel best selv, men faren er jo der for at det savnet du kjenner er fordi du fortsatt har følelser for han. Han har jo tydeligvis ikke så mye respekt for deg heller når han går bak ryggen din med en annen dame. Endret 29. august 2016 av Tmz Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 (endret) Han har behandlet deg som dritt en gang, no skal du slippe ham innpå deg så han kan gjøre det igjen? Du fortjener bedre venner enn det. Endret 29. august 2016 av Dragavon Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Han behandlet deg dårlig, så KREVER at du er vennen hans ellers blokker han deg etter at han sa at DU skulle sende han melding når du var klar? Det er helt klart at han aldri har vært og ikke er vennen din. Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt hade og brukt tiden min på å finne bedre venner. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå