Ham&Cheese Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Bruker 5GHz på alle andre enheter, men siden Sony av en eller annen grunn ikke støtter dette må jeg bruke 2.4. Noe som, i rommet hvor konsollen står, skal gi meg ca 30 opp og 20 ned. (Testet på Apple TV 4 og mobiltelefon) Når jeg kjører test både via nettleser og Sonys egen test får jeg bare 5/6 opp og 2 ned. Skal få mulighet for kabel snart, men vil gjerne høre om det er noen som har opplevd lignende. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Du er ikke den eneste som klager over trådløshastighetene på PS4 for å si det sånn. Bytta til kabel og dro den rett i bærbaren og satte opp bridging mellom trådløsen på bærbaren og ethernet-kabelen og vipps så var hastigheten meget bra. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Hos meg står ps3 og ps4 ved siden av hverandre I benken,ps3 er faktisk en god del raskere på nett enn ps4..synes det er helt merkelig Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 WiFikortet i PS4 er utrolig dårlig. Et spill hos meg tar ca 11 timer (estimert av maskinen) trådløst og ca 15 minutter med kabel. Tar gjerne imot en guide på å sette opp bridge da dette blir alternativet for meg på ny adresse hvor jeg ikke kan styre med kabel på samme måte.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 PS4 laster ned fortere i hvilemodus. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Skal prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå