Gå til innhold

Trenger en eldre version, gjerne brukt av KingSpec PATA 64GB SSD

Anbefalte innlegg

Hei allesammen!

Jeg har et veldig sært problem, og har en KingSpec PATA 2.5" 64GB KSD-PA25.6-XXXMS (064MS) inne hos et recovery-selskap for tiden.

Problemet viser seg å være at kontrolleren på disken er ødelagt, og jeg trenger derfor gjerne en brukt disk av nøyaktig samme type, og det må være samme revisjon.

Min ble kjøpt i april 2012.

Dersom du har en disk av denne typen liggende, vær så snill å ta kontakt! Jeg kan godt bytte den i en disk av samme type, bare nyere versjon, eller jeg kan betale for den.

Eneste kravet er at den blir gjenkjent av maskinen.

Hvis dere ser på bildet vedlagt, er det disken i midten som er defekt og trenger ny kontroller. De to andre er disker med samme modellnavn, men en annen revisjon.

Det er LITT tvil om at disken i midten kan være en PA25.1 i stedet for PA25.6.

post-277459-0-16497200-1472411079_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Backup er tingen, så slipper du slikt. Det er i slike tråder det er viktig å understreke hvor viktig backup er, og at den bør være lagret på flere plasser, også utenfor huset.

Selvsagt er backup tingen, myhken :) Alle mine maskiner har automatisk backup bortsett fra dette noe sære oppsettet, som faktisk var en Commdore Amiga 1200 med en SSD som har feilet.... Backup var satt opp, men har på et tidspunkt trynet uten at jeg har fått det med meg....

Lenke til kommentar

Allerede kontaktet dem, og de var faktisk veldig hjelpsomme. 

Det fantes ingen igjen av denne revisjonen hos dem, men håpet var at det kunne komme inn tilsvarende disk til deres service-avdeling, og da ville de kontakte meg.... synes jeg jo er utrolig bra hvis det stemmer :)

IBAS har jeg også snakket med, og de kjenner ikke til merket, og sier de får gjort lite med dette siden det dreier seg om et så sært filsystem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...