Dr. Brodsky Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Jeg er på jakt etter en ny kontorstol. Jeg har ikke andre krav enn at den skal være best mulig, med armlener og ikke koste noe særlig over 3 000 kr. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 (endret) En av gamingstolene de har på f.eks. Komplett burde være bra. https://www.komplett.no/product/858186/datautstyr/gamingstoler/stoler/akracing-rush-gaming-chair# Gamere sitter som folk flest vet på stumpen i mange timer av gangen og hvis en stol anbefales av det miljøet så er de bra til det meste annet av sitting foran et skrivebord Edit; Det var en random valgt stol, de har mange fler og sikkert noen som er mer tilpasset dine behov. Endret 28. august 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. august 2016 Forfatter Del Skrevet 28. august 2016 Takk for svar. Stolene er sikkert gode. Dessverre går det ikke an å lage pene produkter med ordet "gaming" i navn eller beskrivelse. Stolene til komplett er intet unntak. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Jeg har ikke andre krav enn at den skal være best mulig, med armlener og ikke koste noe særlig over 3 000 kr. Så du får ta å redigere kravlisten din. 1 Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Gå på en kontor forretning og se hva de har. kjøote selv en helt vanlig kinnarps kontorstol med lang rygg og armlener. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Volmar-stolen til Ikea er mye for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå