N_M_V Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Som dere sikkert har fått med dere, har MS laget pakker av sikkerhetsoppdateringene sine. Dette gjør slik at man ikke kan lenger selektere ut hvilke oppdatering man vil installere. På et tidligere oppsett så hadde jeg installert alle sikkerhetsoppdateringene, bortsett fra den som gjorde at maskinen ble mye tregere på en del programmer (Q811493), men denne ligger nå i en ”pakke” som ble installert, og førte til at maskinen ble treg. Har nå satt maskinen opp igjen med SP1, men ikke tatt oppdateringene enda! Så til spørsmålet: Ved å bruke for eksempel Opera 7,23, er det da nødvendig med disse sikkerhetsoppdateringene? (Bruker ZoneAlarm + slått av en del tjenester som går på nett.) Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Siden IE er en integrert del av Windows XP/2000 så, ja - du trenger fortsatt de sikkerhetsoppdateringene som er relatert til OS'et direkte eller til IE. Lenke til kommentar
bruno Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Det er fortsatt mulig å velge, jeg lastet ned 45 sikkerhetsoppdateringer så sent som i går. Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Det er fortsatt mulig å velge, jeg lastet ned 45 sikkerhetsoppdateringer så sent som i går. Det var da rart, kanskje du kan fortelle meg hvordan du fikk det til? Hos meg kommer det følgende: - 14 kritiske oppdateringer - 16 Windows oppdateringer - 01 Driver oppdatering Det er ikke mulig å trekke ut overnevnte oppdatering, kun akkumulerte sikkerhetsoppdatering 826939 som inneholder denne fix/ufix. Lenke til kommentar
bruno Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg gjorde ikke noe spesiellt, jeg gikk inn på Windows Update, og når alle oppdateringene ble listet opp kunne jeg fjerne de jeg ikke ville ha. Merket ingen forskjell fra tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå