Gjest medlem-329093 Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Jeg gidder aldri sette meg ned og spille playstation lenger, og lurer på om jeg skal selge enten min PS3 eller PS4, eller kanskje begge? Jeg har en del spill til PS3, litt over 10 av de beste, og kanskje fem bra spill til PS4. Jeg kan ikke se for meg at jeg gidder å spille over nett i overskuelig fremtid, og jeg gidder ikke spille alene. Er det noen som har solgt PS3 eller PS4 i det siste som kan fortelle meg hva dere fikk for dem? (jeg har vel 320GB PS3 og 500GB PS4) har også Sony trådløst headset til PS4, og en kontroller til hver playstation, og fjernkontroll til PS3. Skal kjøre full formatering på maskinene før jeg eventuelt selger dem, men gidder ikke formatere før jeg vet om jeg gidder selge dem. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Prisene på finn.no og salgsgrupper på facebook burde være en god veileder. Du kan vel beregne deg rundt 1K for PS3-pakken og rundt 3K for PS4-pakken. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Hvis du ikke bruker underholdnings-delen til konsollene (Netflix, HBO, YouTube++) er det vel greit å kvitte seg med begge og heler kjøpe Neo eller PS5 hvis du ombestemmer deg senere. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Jeg solgte min 1. gen PS3 80GB med 1 kontroller og 13 spill for to år siden, tok 1500 for det. Ville lagt ut maskin med 10 spill for en tusenlapp i dag, men sjekk tilsvarende annonser på finn først Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Kjenner du ingen som fortjener en fin gave? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Jeg satt også med en konsoll som støva ned, og tenkt jeg like gjerne kunne selge den mens jeg fortsatt fikk en slant for den. Om det kommer en PS5 om et par år er det sikkert ikke stor rift om PS3 på bruktmarkedet, da stadig flere skal selge sin PS4. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Takker folkens Alle jeg kjenner som er interessert i spilling, har allerede opptil flere playstation. Jeg driver og sjekker priser, kan bli bra dette Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Jeg solgte begge maskinene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå