sørlie Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Som overskriften sier så lurer jeg på hvor jeg skal ta nettstudier, evt om noen har erfaringer fra andre steder. Fordelen med akademiet er at enn ikke trenger å kjøpe bøker i tillegg. Prisen er ikke sånn altfor forskjellig heller, så jeg lurer på hva slags erfaringer har folk?!? Lenke til kommentar
lesles Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Som overskriften sier så lurer jeg på hvor jeg skal ta nettstudier, evt om noen har erfaringer fra andre steder. Fordelen med akademiet er at enn ikke trenger å kjøpe bøker i tillegg. Prisen er ikke sånn altfor forskjellig heller, så jeg lurer på hva slags erfaringer har folk?!? Hva ønsker du å studere? Jeg har lagt merke til at en del studier tilbys også nettbasert av det offentlige, slik som ingeniør, sykepleier, grunnskole lærer, osv. Bare et forslag. Lenke til kommentar
sørlie Skrevet 29. august 2016 Forfatter Del Skrevet 29. august 2016 er snakk om påbygg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå