spez Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har skaffet meg et par Zalman Real Surround Sound hodetelefoner. Skal bruke det på min PC med Audigy 2 kort. Da jeg skal kjøre Creative sin høytaler test som tester surround kanalene (skurring eller tale i de respektive høytalere) kommer ikke lyden i front fra front, ei heller lyden fra bakhøytalere bakfra. Det virker som det kun leverer lyd i vanlig stereo. Plugger er tilsluttet riktig kontakt. Høytaleroppsett på PC er satt til 6.1 (5.1 er prøvd). Audigy 2 kortet mitt leverer 6.1 lyd til mitt 6.1 høytalersett helt fint så kan ikke være noe galt med kortet... I spill med EAX støtte virker som om det heller ikke er surround lyd i headsettet. (Dette fungerer med mitt 6.1 høytalersett..ergo, ikke noe galt med kortet her heller..) Noen som har opplevd dette? Mulig jeg har fått feilvare. Skal prøve en og en kontakt senere i dag for å se om de respektive kanalene får lyd.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Prøv å koble hode telefonene til en annen lyd kilde. Den trenger jo ikke å være en 5.1 kilde, men du kan hvertfall teste om lyden kommer der den skal, gjør den det er det noen instillinger på dataen du må gjøre, eller så har du koble feil...kanskje du må koble anderledes enn du koble da vanlige høytalerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå