Fenalår Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg har et lydkort, type AC97 (tror jeg) det støtter 5.1 C suround (jeg bruker ikke surounden). Problemme er at feks. Mafia som mange kjenner igjen. Jeg hører lyden til bilene, fugler osv. men jeg hører IKKE lyden når menneskene snakker . Beglager hvis jeg forklarer dårlig, men det er ikke lett og forklare dette! Hva kan dette være? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 hmmm.. Skjer dette når menneskene er rett foran deg? Åssen lydsystem har du? hvis du har for eks. 4.1 og har den står på 5.1 på et eller annet vis så skjer dette.. Sett alt på det riktige etter hvordan lyd du har. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Jeg har et lydkort, type AC97 (tror jeg) det støtter 5.1 C suround (jeg bruker ikke surounden). Problemme er at feks. Mafia som mange kjenner igjen. Jeg hører lyden til bilene, fugler osv. men jeg hører IKKE lyden når menneskene snakker . Beglager hvis jeg forklarer dårlig, men det er ikke lett og forklare dette! Hva kan dette være? Har et svakt innebygd lydkort jeg å. Ikke samme som ditt dog. Merker også at andre smålyder som mennesker snakker o.l forsvinner. Har ikke dette noe med hvor mange kanaler lydkortet takler omgangen? (Rett meg hvis jeg tar feil ) Endret 27. november 2003 av KompleX Lenke til kommentar
the_lo0nytick Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Dette problemet hadde jeg og. Er det en RIP ellers så var det noe på audio options jeg mått trykke på, jeg tror det er mange ganger defaut og slå av snakke lyden på slike spill men slå den på igjen . Lenke til kommentar
brekyr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 det er noe rart der ja.. hadde ikke problemet med at lydene forsvant, men folka snakket med smurfestemme. Fikk latterkrampe første gangen det klikka for en gangster og løp etter meg med den hese heliumstemmen.. haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå