BoardkilL Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Vinteren er her og det er snart på tide å hente ned ski og brett fra loftet. I tide til snowboardsesongen har Microsoft gitt oss snowboardere den perfekte gaven: Amped 2. Spillet gir snøbrettkjørere akkurat det de lengter etter. Med mindre du står på fjellet og fryser kommer du ikke nærmere bakkene enn i dette spillet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
simes Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Jeg synes nå grafikken er penere enn en "7'er", men men.. Ellers veldig flott omtale. Litt synd at den "4 player etter hverandre på samme maskin" har blitt borte. Det er det værste jeg kan påpeke i Amped 2. Edit: Siterer også fra omtalen: Amped 2 kan uten tvil skilte med den mest realistiske grafikken innen sin sjanger. Ikke bare tegner spillet opp enorme mengder grafikk uten å komme i nærheten av å gå sakte, du slipper også teite karakterer med oransje afroefrisyrer og neonfargede spandexklær. Jeg ville nå tro at en karakter mer enn en "7'er" til grafikk lå i dette..? Endret 26. november 2003 av zimen Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Jeg synes nå grafikken er penere enn en "7'er", men men.. Ellers veldig flott omtale. Litt synd at den "4 player etter hverandre på samme maskin" har blitt borte. Det er det værste jeg kan påpeke i Amped 2. Edit: Siterer også fra omtalen: Amped 2 kan uten tvil skilte med den mest realistiske grafikken innen sin sjanger. Ikke bare tegner spillet opp enorme mengder grafikk uten å komme i nærheten av å gå sakte, du slipper også teite karakterer med oransje afroefrisyrer og neonfargede spandexklær. Jeg ville nå tro at en karakter mer enn en "7'er" til grafikk lå i dette..? Om man ikke har Xbox Live kan det kanskje være ok med flerspiller etter hverandre framfor delt skjerm. Jeg mener uansett at flerspillerdelen i Amped 2 grenser på det geniale. 7 er jo ikke noen dårlig karakter, det er faktisk er ganske så bra en. Grafikken er veldig bra, men det er noen ting som trekker litt ned, blant annet snøen noen av stedene i bakken. Trærne har blitt mye bedre enn forrige gang, men skogene kunne fortsatt vært bedre gjort tror jeg. Jeg mener uansett at det er det beste spillet i sin sjanger akkurat nå. En god trøst nå man går glipp av hele snøbrettsesongen der hjemme i Norge. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Grei omtale men jeg synes også at grafikken fortjener mer enn 7..... Dere gav jo SSX3 10!!! Jeg har prøvd begge og mener at det skulle vert omvendt, men det er nå min mening.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg