eipra Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Lurer på å oppgradere tv-en vi har til noe nyere og større. Vi har nå en Sharp 40-tommer med matt skjerm og dermed veldig lite gjenskinn/glare Ser at det er veldig vanskelig (umulig?) å finne en Tv med matt skjerm nå til dags og lurte derfor på om dere kunne gi meg noen tips om hvilke tv-er som har minst gjenskinn (og som i minst mulig grad fungerer som et gedigent speil når den er avskrudd...). Er i utgangspunktet på utkikk etter noe rundt 50-tommer. På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
samco Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Lurer på å oppgradere tv-en vi har til noe nyere og større. Vi har nå en Sharp 40-tommer med matt skjerm og dermed veldig lite gjenskinn/glare Ser at det er veldig vanskelig (umulig?) å finne en Tv med matt skjerm nå til dags og lurte derfor på om dere kunne gi meg noen tips om hvilke tv-er som har minst gjenskinn (og som i minst mulig grad fungerer som et gedigent speil når den er avskrudd...). Er i utgangspunktet på utkikk etter noe rundt 50-tommer. På forhånd takk for hjelpen! Flere av Samsung 2016 modeller har Moth filter som er effektivt mot refleksjoner 8000 serien og 7000 serien Lenke til kommentar
eipra Skrevet 28. august 2016 Forfatter Del Skrevet 28. august 2016 Takk for tipset/svaret! Er litt skeptisk til Samsung må jeg innrømme pga andre erfaringer med merket, men tv-ene har kanskje et bra rykte? Har du eller noen andre sett de tv-ene med filteret og hvor bra det fungerer i praksis? Philips hadde motheye-filter på enkelte tv-er en stund vet jeg, men det virker som de har sluttet med det så det er jo veldig bra at noen fortsatt har det Lenke til kommentar
samco Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Takk for tipset/svaret! Er litt skeptisk til Samsung må jeg innrømme pga andre erfaringer med merket, men tv-ene har kanskje et bra rykte? Har du eller noen andre sett de tv-ene med filteret og hvor bra det fungerer i praksis? Philips hadde motheye-filter på enkelte tv-er en stund vet jeg, men det virker som de har sluttet med det så det er jo veldig bra at noen fortsatt har det Har bare sett phillips sin Moth eye på 46" 9 serien noen år tilbake. Har ikke sett mye på Samsung sine tvr i år men pris og tester ser det ut som gode fornuftige kjøp. Lenke til kommentar
eipra Skrevet 28. august 2016 Forfatter Del Skrevet 28. august 2016 Høres bra ut, takk igjen for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå