Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Traktorergistrert atv... Noe info?

XxoscxX

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vet om en som har en hemmelig knapp på ATVen sånn at den bare går 45 når han blir stoppa. Jeg vet ikke hvordan han har fått det til.

takk for svar.. har vært inne på akkurat denne tanken men hvirdan skal den fungere? Kunne du spurt denne vennen din, eller er det hemmelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Politiknapp har da eksistert lenge på mopeder.

Mopeden er begrenset til 45 når du starter motoren, men slippes fri når du trykker på en knapp på en fjernkontroll, som likner en garasjeåpner.

Om du stoppes i en kontroll slår du av tenningen, og så på igjen. Setter de mopeden på tralle, klarer den max 45.

Trykk på knappen, og fjern plomben.

Den fungerer ved å påvirke tenningen, og er visstnok ikke sunn for maskinen når du "plomber" den.

Lenke til kommentar

Politiknapp har da eksistert lenge på mopeder.

Mopeden er begrenset til 45 når du starter motoren, men slippes fri når du trykker på en knapp på en fjernkontroll, som likner en garasjeåpner.

Om du stoppes i en kontroll slår du av tenningen, og så på igjen. Setter de mopeden på tralle, klarer den max 45.

Trykk på knappen, og fjern plomben.

Den fungerer ved å påvirke tenningen, og er visstnok ikke sunn for maskinen når du "plomber" den.

Det høres hef10 ut, men hvor kobler man opp bryteren og hvordan??

Lenke til kommentar

Har ATV selv, og kan bekrefte at disse ikke er særlig komfortable å svinge i høy fart med. Bruker min i skogen og på fjellet med grove dekk. ATVer med elektronisk fartssperre kan kobles ut med en bryter. Vil tro det er litt verre om den er fysisk plombert. På enkelte ATVer med elektronisk fartssperre mister man servo/speedometer etc. om man kobler ut fartssperren. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...