tmkaldheim Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Har satt i sammen et karbinett og noen ting til, vil helst ha noen synspunkter til det. I&S Servertower m/dør, Sort/Blå LED-display til I&S kabinetter Thermaltake 400W PSU W/active PFC 2x Titan vifte, 127m³/time, 29 dB(A) WaterChill CPU kitt Rheobus Blue NC Server Windows Kit NC Inverter kit Kald Katode 30cm enkel Rød Endret 26. november 2003 av Kongen på Karmøy Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hva vil du folk skal mene? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Drit i vindu, lys og annen drit som gjør at kabinettet ditt blir like støgt som alle andres! Sett heller sammen noe som funker bra, har plass til alle disker, kjøler godt, evt. er stille hvis du vil det. Virker som om det er mer originalt å ha et vanlig kabinett enn rånerkabinett for tiden... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Sjefolainen valg av kabinett! Mitt neste kabinett er nesten nødt til å bli ett I&S. Vindu eller ikke vindu vil ikke jeg egentlig ta stilling til, annet enn at det er mye lettere å sjekke om innmaten sitter på plass. Hvis du skal råne, bør du kjøpe en UV-katode og litt UV-reaktiv greie til vannkjølingen. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Ok då droppe eg det. så blir det sånn trur ikkje eg tar mg rå til vannkjøling enda. I&S Servertower m/dør, Sort/Blå LED-display til I&S kabinetter Thermaltake 400W PSU W/active PFC 2x Titan vifte, 127m³/time, 29 dB(A) Rheobus Blue Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Vindu er jo egentlig en praktisk ting så man kan se hva som foregår der inne at ingen kabler detter ned i vifter at ja, alt har det bra der inne Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jojojo sett inn godt med plexiglass og katoder : 1.Du lyser opp rommet 2.Du får til å se godt inne i kabinettet ditt (med katoder altså)...... Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Ja for eg e mørkredde og på lan-party pleie det og vera mørkt :!: :!: :!: ... men det e jo ikkje akurat någe lan kabbi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå