Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

ps4 problemer

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Først og fremst, er klar over att dette er data delen på forumet, så admin må gjerne flytte dette innlegget til den delen av forumet som passer bedre hvis det finnes. Beklagaer på forhånd om dette skaper irritasjon.

På fredag, ut av det blå, slo det ned i nærheten av huset der jeg bor. Da strømmen kom tilbake lørdag morgen fant jeg ut av ps4'en var død. Den sto i hvilemodus da det smalt. Var ingen forvarsel, så rakk ikke trekke ut kontakter osv.Internetten døde og.

Maskinen starter ett sekund før den dør ut. En variant av blue light of death. Noen inne her med peiling på dette, hva jeg bør gjøre? Har selvfølgelig meldt skaden til forsikringen, så det er i orden. Maskinen ble kjøpt på release dato i Norge, så garanti er ikke eksisterende lenger. Har prøvd alle google/youtube fixes uten resultat. Virker som apu'en er stekt, mulig strømforsyningen også.

Har også prøvd å få ut innhold fra harddisk via pc, noe som heller ikke går da det er ett annen filsystem på harddisken i ps4 enn på pc. Det viktige er skylagret, så krise er det jo ikke, men mister jo mye.

Hva ville dere gjort? Blir ny maskin, er det vits å reparere den gamle?

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...