Kjetil Øyen Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 På Lesesalen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Oi!! Det var flott du! Der hadde ikke jeg fått lest mye...hadde fått vondt i nakken av å se opp Hvor er dette da? Nydelig, med flotte linjer som drar oss innover i bildet. Herlig lys fra vinduene og en deilig fargetone over det hele. Og så flott at det ikke bare er et rom tomt for folk, her ser vi at dette er faktisk et levende rom. Dette likte jeg godt altså. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 28. august 2016 Forfatter Del Skrevet 28. august 2016 Oi!! Det var flott du! Der hadde ikke jeg fått lest mye...hadde fått vondt i nakken av å se opp Hvor er dette da? Nydelig, med flotte linjer som drar oss innover i bildet. Herlig lys fra vinduene og en deilig fargetone over det hele. Og så flott at det ikke bare er et rom tomt for folk, her ser vi at dette er faktisk et levende rom. Dette likte jeg godt altså. Takk for kommentar Helene.. Er i New York. Og ja....jeg kikket mye opp på himlingen, helt fantastisk å se.Her er mye folk, men likevel rolig. Til denne byen burde du absolutt ta deg en tur. Litt fra Wikipedia.... New York Public Library (NYPL) er det kommunale folkebiblioteket i New York. Det regnes som et av verdens fremste bibliotek og eier blant annet Gutenbergbibelen og Philosophiæ naturalis principia mathematica av Isaac Newton. Bibliotekets hovedbygning ligger langs Fifth Avenue sentralt i Midtown på Manhattan. Den sto ferdig i mai 1911, og regnes som et høydepunkt innen byggestilen kjent som Beaux-Arts. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Flott utsnitt, nydelig lys. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 28. august 2016 Forfatter Del Skrevet 28. august 2016 Flott utsnitt, nydelig lys. Mvh Ragnar Takk Ragnar. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Hva lånte du Kjetil? Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 28. august 2016 Forfatter Del Skrevet 28. august 2016 Hva lånte du Kjetil? Ole brumm og vennene hans Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Nydelig bilde fra New Yorks bibliotek . Her var jeg innom i 2013 og ble også betatt av arkitekturen . Fikk like mye kink i nakken der inne som blant høyhusene utendørs. Flott komponert bilde med saftig fargepalett og et fint lys. Er dette HDR ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 29. august 2016 Forfatter Del Skrevet 29. august 2016 Nydelig bilde fra New Yorks bibliotek . Her var jeg innom i 2013 og ble også betatt av arkitekturen . Fikk like mye kink i nakken der inne som blant høyhusene utendørs. Flott komponert bilde med saftig fargepalett og et fint lys. Er dette HDR ? Mvh Alec Neida ikke HDR dette, kun en eksponering. Redigert i Lightroom. Dratt ned høylys og lysna skygger. Bilde er faktisk tatt i August 2013..... Takk for kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg