Cthulhu Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Denne saken skulle egentlig hete «PC-bygging, del 7».TEST: NZXT Hue+ Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Personlig synes jeg ikke det er så pent med denne typen dioder da lyset ikke blir jevnt fordelt over remsene. Jeg ville heller skjult selve LED-remsen, og heller fått fargene i form av refleksjoner, men det er så klart preferanser. 3 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Personlig synes jeg ikke det er så pent med denne typen dioder da lyset ikke blir jevnt fordelt over remsene. Jeg ville heller skjult selve LED-remsen, og heller fått fargene i form av refleksjoner, men det er så klart preferanser. Man kan jo montere en slags diffuser, da burde det vel bli bra kan gjøre det så enkelt at man bruker bakepapir. Lenke til kommentar
jzky Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 støtter denne muligheten for ambilight lignende funksjon bak monitor også? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Egentlig veldig dyrt for software kontroller. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 støtter denne muligheten for ambilight lignende funksjon bak monitor også? Ikke så vidt jeg vet, da ville jeg heller gått for noe sånt som dette. http://www.lightpack.tv/ Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Må være noe for kiddsa dette. Lenke til kommentar
lumfong Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 (endret) Kids eller ikke kids.. Kan bli pent, og litt mer "voksent". Eksempelet i denne artikkelen bærer heller preg av rotete fargekombinasjoner. Personlig hadde jeg horet den opp på en mer stilren måte. Eller droppet sidevindu og kun tenkt på ytelse eller støy. edit:siterte feil innlegg Endret 28. august 2016 av lumfong Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Må være noe for kiddsa dette. Jepp! Lenke til kommentar
Tekky Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Må være noe for kiddsa dette. Når ble det barnslig med farger? Er da godt voksen med led-strips rundt om i hele huset. Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Er det bare jeg som synes denne artikkelen motsier noe som nærmest var et mantra i flere av de tidligere byggeartiklene? Nemlig det å være litt gnien og velge det som ga mest "bang for the bucks". Dette produktet er jo egentlig fullstendig unødvendig i en PC, akkurat som en diger hekkspoiler på en gateregistrert bil med "strikkmotor". Belysning gir eksakt null "bang" for de nevnte "bucks", man får bare ekstra glitter ved selve avfyringen av fyrverkeriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå