tigerdip Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Aner jeg litt ironi her Det er ment dønn seriøst. Jeg menger meg ikke med middelklassen. Hey! En komiker i flokken Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Halleluja!!! Alt dere trenger er Jesus!!! Han gir dere håp! Fra spøk til alvor. Ta en tur til enkelte fattige land i østen og kom tilbake til Norge. Tror dere vil ha et litt annet syn på livet da. Problemet i Norge er at vi rett og slett har det for godt. Lykke er relativt, fattigdom er relativt. At vi har det materielt bra i Norge i forhold til mange andre land er klart. Men det driter du i når du sliter med å betale husleie, bilen raste sammen, det går til ****** på skolen og du får ikke jobb. Samtidig som naboen kjører porsche, har null problem med å betale husleien fråtser i mat og teknoduppediter. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hvorfor skal alt være så forbanna innvikla???? Det er det ikke, ta deg litt fri. Finn ut hva du har LYST til å gjøre. Gjør det. Vips, og du er lykkelig. Åja, jeg glemte nesten; stress ned! Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hey! En komiker i flokken Komiker? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hey! En komiker i flokken Komiker? Jepp, jeg liker å tro det beste om mine medmennesker Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Halleluja!!! Alt dere trenger er Jesus!!! Han gir dere håp! øhhh nei... vel, jeg har tenkt å ta utdanning i forsvaret, masse annet jeg oxo har tenket på Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 /me har tenkt å ta Teknisk Kybernetikk (eller ka det no det het) på NTNU etter videregående... BTW. noen her så driver på med Teknisk Kybernetikk som kan forklare litt mer om hva som skjer der Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Siste år pa allmenfag nå, sliter råvva av meg med 3mx, 3fy og 3kj, sykelig mye lekser og drit. Gleder meg til å komme i militæret et år, må være behagelig i forhold til hvordan det er nå. Når jeg skal studere videre skal jeg søke på noe som er interesant framfor hvor mye jeg tjener på det, har ikke planer om å drive med noe kjedelig resten av livet. Data animasjon og 3d stuff er morro, holder på å lære meg lit selv læring i 3dsmax for morro skyld. Men jeg har hørt at det er vannskelig å få jobb i det Lenke til kommentar
kenny Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Bortskjemte fjottebajaser med luksusproblemer Sluffy: Teknisk kybernetikk Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hmm.. Jeg skal bli plastisk kirurg jeg... Jaja.. sånn er det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå