Gå til innhold

Det er så mange vanskelige valg i livet

Vectrex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Halleluja!!! Alt dere trenger er Jesus!!! Han gir dere håp!

Fra spøk til alvor. Ta en tur til enkelte fattige land i østen og kom tilbake til Norge. Tror dere vil ha et litt annet syn på livet da. Problemet i Norge er at vi rett og slett har det for godt.

Lykke er relativt, fattigdom er relativt.

At vi har det materielt bra i Norge i forhold til mange andre land er klart. Men det driter du i når du sliter med å betale husleie, bilen raste sammen, det går til ****** på skolen og du får ikke jobb. Samtidig som naboen kjører porsche, har null problem med å betale husleien fråtser i mat og teknoduppediter.

Lenke til kommentar

Siste år pa allmenfag nå, sliter råvva av meg med 3mx, 3fy og 3kj, sykelig mye lekser og drit. :no::wallbash: Gleder meg til å komme i militæret et år, må være behagelig i forhold til hvordan det er nå. :thumbs:

Når jeg skal studere videre skal jeg søke på noe som er interesant :thumbup: framfor hvor mye jeg tjener på det, har ikke planer om å drive med noe kjedelig resten av livet. Data animasjon og 3d stuff er morro, holder på å lære meg lit selv læring i 3dsmax for morro skyld.:thumbup: Men jeg har hørt at det er vannskelig å få jobb i det :dontgetit::cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...