Gå til innhold

Det er så mange vanskelige valg i livet

Vectrex

Anbefalte innlegg

Idag så bare quitta jeg hele skolen. Jeg takler ikke dette drittet!

Er så mange vanskelige valg idag. Ikke lett å være ung. Vanskelig å få jobb, vanskelig å komme inn på ønsket studie...

Hav skal man gjøre med livet sitt?

Jeg vet ikke jeg ass...hadde jeg ikke hatt dame :love: hadde jeg sikkert ligget i rennesteinen en plass.

Hvorfor skal alt være så forbanna innvikla???? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Helt enig med deg der, asså. Har for mye press på meg, minst to innleveringer i løpet av uken, et isfjell med lekser, styrketester, krav... uff, ikke rart jeg har møtt veggen for å si det sånn. Er skikkelig deppa for tiden, og fikser ikke noe.. Noen må dra meg inn på land igjen, jeg har ført meg selv langt ut på havet..

Dumme skole.

Forresten skal jeg bli journalist, forfatter, eller noe med nyheter. Før så jeg optimistisk på at dette var noe jeg kom til å klare, men nå: NEI!

*sukk*

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Du vet ikke en dritt om vi har det godt eller ikke. Personlig velvære kan jo ikke måles etter antall materielle ting du har.. Ikke lett å ha kontroll på livet selv om du har "alt", når du innvendig er helt ute og kjøre...

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Har jo aldri sagt at jeg er den eneste, men blir litt provosert når folk sier at vi lever i et så godt land, derfor skal man være så ******* lykkelig. En som bor i et fattig land kan være mye lykkeligere enn en som bor i Norge...

Lenke til kommentar
Kanskje DU har det godt, men du har kanskje ikke tenkt på andre..?

Ja jeg har det godt tatt i betraktning til at det siste året så har jeg ikke fått gjort en dritt pga alvorlig sykdom. Når jeg hører folk så henger seg opp i at livet er vanskelig for de har noen f**** innleveringer i uken samt et par styrketester så klarer jeg bare ikke holde meg, beklager.

Lenke til kommentar
Du vet ikke en dritt om vi har det godt eller ikke. Personlig velvære kan jo ikke måles etter antall materielle ting du har.. Ikke lett å ha kontroll på livet selv om du har "alt", når du innvendig er helt ute og kjøre...

Jo. Man måler lykke i penger og status.

Lenke til kommentar
Du vet ikke en dritt om vi har det godt eller ikke.  Personlig velvære kan jo ikke måles etter antall materielle ting du har.. Ikke lett å ha kontroll på livet selv om du har "alt", når du innvendig er helt ute og kjøre...

Hva legger du i ordet status? Finnes mange former for status.

Lenke til kommentar
Du vet ikke en dritt om vi har det godt eller ikke.  Personlig velvære kan jo ikke måles etter antall materielle ting du har.. Ikke lett å ha kontroll på livet selv om du har "alt", når du innvendig er helt ute og kjøre...

Status: Fin bil, fine klær, fin bolig, fin hytte, fin båt osv. Jeg velger venner utifra dette.

Lenke til kommentar

Status: Fin bil, fine klær, fin bolig, fin hytte, fin båt osv. Jeg velger venner utifra dette.

Aner jeg litt ironi her :roll:

Edit litt mange quote´s

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar
Hvis du tenker over det så er det ikke skole nedi u-landene *drømme*  :p

Ja huffameg, skole er skikkelig ille.

For å ikke snakke om nettverket man bygger opp. Æsj, venner er noe drit.

Mener du at du ikke klarer å få venner på andre steder enn skolen ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...