selnesen Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Har akkurat kjøpt en EIZO L365. Dette er jo etter hva man har hørt en fin skjerm. Men etter jeg har skrudd den på for første gang oppdager jeg en grønn lysende prikk,Såkalt PIXEL-FEIL Dette er ganske irriterende når man jobber på mørk bakgrunn. Ved henvendelse til EIZO representant i Norge får jeg beskjed om at jeg bør være FORNØYD da skjermen har under halvparten av "godkjente døde pixels" iflg ISO et eller annet. Skal man være fornøyd med slike svar? Eller er jeg bare sær som ikke liker små grønne prikker på skjermen ? Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Denne posten er grei: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=17099&forum=23 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg har samme skjerm og jeg har ingen døde pixler på min. Det står på sidene dems at døde pixler kan være tilfellet på noen skjermer. Ta kontakt med den butikken du kjøpte skjermen hos og spør om de har noen muligheter for å få byttet din ksjerm til en som ikke har døde pixler. Fortell at når du bruker så mye penger på en skjerm så vil du at den skal være perfekt. Noe jeg mener den også burde være. Går ut i fra at du er skuffet. DET hadde jeg også vært om min skjerm dukket opp her med grønne prikker her og der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå