Gå til innhold

Endelig litt fornuft i Tyskland - sende tilbake immigranter til egne land. Hvor mange?

30 stemmer

1. 1. Hvor mange av innvandrere/flyktninger fra Islamske land bør vi sende hjem igjen når det er mulig?

• Ingen, vi bør ta inn flere
    • 0%
    • 0-25%
      0
    • 25-50%
      0
    • 50-75%
    • 75-100%
    • 100%
    • Alle, og vi bør også sende hjem 25-50% av andregenerasjonsinnvandrere
    • Alle, og vi bør sende alle Muslimer tilbake til egne land

Anbefalte innlegg

Forskjellen mellom Irak og Kurdistan er litt diffust. Men to av bildene er 3D modeller av investorprosjekter, og Kurdistan til dels like jævlig som resten av Irak.

Arbil (byen avbildet) er en times kjøring fra Mosul og det er Kurderne som sloss mot IS der, om det gir en liten innsikt i "lokalområdet". Det er en by som på mange måter leder opposisjonen mot IS, og kurdiske barnesoldater fra Arbil blir rekruttert til å sloss mot IS. Den andre byen avbildet er Suleimania, og er en helt ok plass etter alt jeg har observert, gitt at forholdet mellom Irak og Kurdistan holder seg stabilt.

Men så kan vi jo lure på om misanthrope vil at alle Irakere skal sendes til Kurdistan hvis hjembyen fortsatt er en krigssone. Det vil være å fraskrive Norge ansvaret for humanitær hjelp og la Kurdistan ta ansvaret, ikke å sende flyktninger hjem (til Irak) fordi det er trygt.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele folket og landet Norge og alle andre land i Europa bør iallefall ikke lide for konsekvensene til en tyrannisk elite som dro oss med ut i kriger på vegne av USA. Vi bør sende alle disse folkene hjem umiddelbart, utenom de som er fra Nord-Nord-Øst Syria hvor det fortsatt er krig, eller sende alle sammen til USA som har insisistert på alle disse krigene.

Lenke til kommentar

Forskjellen mellom Irak og Kurdistan er litt diffust. Men to av bildene er 3D modeller av investorprosjekter, og Kurdistan til dels like jævlig som resten av Irak.

Arbil (byen avbildet) er en times kjøring fra Mosul og det er Kurderne som sloss mot IS der, om det gir en liten innsikt i "lokalområdet". Det er en by som på mange måter leder opposisjonen mot IS, og kurdiske barnesoldater fra Arbil blir rekruttert til å sloss mot IS. Den andre byen avbildet er Suleimania, og er en helt ok plass etter alt jeg har observert, gitt at forholdet mellom Irak og Kurdistan holder seg stabilt.

Men så kan vi jo lure på om misanthrope vil at alle Irakere skal sendes til Kurdistan hvis hjembyen fortsatt er en krigssone. Det vil være å fraskrive Norge ansvaret for humanitær hjelp og la Kurdistan ta ansvaret, ikke å sende flyktninger hjem (til Irak) fordi det er trygt.

Barnesoldater? Peshmerga bruker ikke barnesoldater. Jeg vet det er i nærheten av Mosul men det er ikke farlig og befolkningen er vant til å ha IS i nærheten. Ingen bryr seg og ingen er redde. Det eneste de bryr seg om er de problemene partiene har i Kurdistan. Kurdistan er ikke like jævlig som Irak. 0 amerikanere har dødd der. Jeg følte meg tryggere der enn i Oslo når jeg var der for et par måneder siden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Enda litt mer fornuft fra Tyskland etter flere år med naiv og anti-demokratisk politikk fra politikere som har fått det Tyske folk til å kjapt redusere de gjeldene partiers makt og bevege seg langt mot høyresiden.

https://sputniknews.com/europe/201610121046268694-germany-migrants-merkel/

Germany Set to Pass Legislation to Remove Unwanted Migrants Unwilling to Leave

Germany's Interior Minister Thomas de Maiziere, has drafted legislation to more easily deport rejected asylum applicants, after it emerged there were 210,000 deportation orders issued in August alone, but over 150,000 are using German law to defy the orders.

Det virker som Tyskland endelig har begynt å gjøre tiltak mot uønskede problemer og endelig har innsett at folk flest ikke er interessert i å bli overkjørt av immigranter fra en verdensdel i konstant konflikt og med en kultur som er inkompatibel med Europeisk kultur.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...