Vectrex Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har hørt at Morrowind GOTY edition er lansert til Xbox, men hvor selger de det? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 I butikken får du det. (Jeg så det i hvertfall på komputercity for et par uker siden ) Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Spillet er utgitt i USA,eneste dato for EU er 30.1.04(amazon.uk)men de er helt alene om denne infoen så jeg tviler..ubisoft er publiserer i EU,de har ingen dato og svarer ikke på henv.GOTY får bra anmeldelser-gleder meg! Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Fikk svar alikevel:offisiell utgivelsesdato i Europa er 30.1.2004-hurra ubisoft! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Er det noe annerledes mellom GOTY og den originale versjonen. Noen mods? Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Spillet er utgitt i USA,eneste dato for EU er 30.1.04(amazon.uk)men de erhelt alene om denne infoen så jeg tviler..ubisoft er publiserer i EU,de har ingen dato og svarer ikke på henv.GOTY får bra anmeldelser-gleder meg! http://www.ubisoft.dk/newsite/login/releaseplan.asp Ubi soft release plan Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg vil også ha GOTY utgaven digger morrowind. MR_T Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 blir det billigere enn et fullpris spill? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 blir det billigere enn et fullpris spill? Ja. 229,- så jeg det for. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Uhm, hvordan blir dette da? Et slags expansion eller må en starte på nytt med ny character? Ny verden og greier da eller? Akkurat begynt på orginalen Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Uhm, hvordan blir dette da? Et slags expansion eller må en starte på nytt med ny character? Ny verden og greier da eller? Akkurat begynt på orginalen GOTY =Morowind+Tribunal+Bloodmoon i ett Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Og ja... du kan fortsette med den gamle spilleren... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Sorry. Det jeg så var visst Xbox classic. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 tja, jeg så det i butikken i forrige uke eller så...30 jan. 04?? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg trodde GOTY var fullversjonen + begge tilleggspakkene, men i følge gamesmix.com så er det fullversjon + smakebiter av tilleggspakkene (...)Pakken inneholder originalspillet samt fragment fra de to ekspansjonene Tribunal og Bloodmoon. Lenke til kommentar
Ka-mi-ka-ze! Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jag tänkte köpa vanliga Morrowind tidigare, men så hörde jag talas om Game of the Year-utgåvan. Den är väl inte släppt i EU ännu? Hursomhelst kommer det bli ett givet köp för min del! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg vil nok si at den er et bedre kjøp enn vanlig morrowind, siden den er meget billig, og har smakebiter fra expansion pack'ene... Synd at den ikke inneholder hele expansion da, men hva kan man forvente til kr 229,- Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 blir det billigere enn et fullpris spill? Ja. 229,- så jeg det for. Hvor var det du så det til 229 ? Kommer nok til å koste 400-500kr Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 blir det billigere enn et fullpris spill? Ja. 229,- så jeg det for. Hvor var det du så det til 229 ? Kommer nok til å koste 400-500kr Han mente sikkert GOTY versjonen til PC.. hva den blir kostende til Xbox vet jeg ikke, men du kan få vanlig morrowind for 249,- på xbox og 129,- på pc nå absolutt verdt pengene Lenke til kommentar
Lord Nerevar Indoril Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg trodde GOTY var fullversjonen + begge tilleggspakkene, men i følge gamesmix.com så er det fullversjon + smakebiter av tilleggspakkene (...)Pakken inneholder originalspillet samt fragment fra de to ekspansjonene Tribunal og Bloodmoon. Gamesmix.com tar feil. De har jo også skrevet at det er online GotY inneholder Morrowind+Tribunal+Bloodmoon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå