AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Så, jeg har blitt singel etter 4,5 år sammen med ei. Har til og med skaffet oss et barn på tiden. Sitter å tenker at det kanskje var greit nok. Jeg hadde tenkt på å gjøre det slutt i godt og vel tre år, med noen veldig gode perioder inni mellom. Men siden hun ble gravid ble det ikke slik for tre år siden. Og siden den gang tenkte jeg alltid at det var for jævlig å sende henne på dør, hun var jo et godt menneske. Men så kom hun meg likevel i forkjøpet og fortalte meg at hun ble å flytte. Forsåvidt greit alt dette. Jeg er egentlig lettet av at hun følte det slik. Jeg er glad, eller kanskje mer likegyldig rundt hele saken. Vi er heldigvis venner og hun blir boende i nærheten, så det blir nok ikke noe kødd med deling av foreldreansvar for ungen. Så nå sitter jeg her og tenker på hva jeg skal gjøre videre i livet. Har på en måte blitt veldig vant til å ha noen rundt meg hele tiden, men samtidig føler jeg at det kanskje blir godt å kun trenge å tenke på meg selv en stund. Da jeg begynte å interessere meg mer for andre folk for 5-6 år siden så jeg jo aldri for meg at jeg kom til å være far til et barn 3 år senere. Jeg hadde tross alt sluttet å være rusmisbruker ca. et år før jeg møtte henne. Jeg begynte egentlig med å prøve å skaffe meg noen nye venner, men det ble dame. Så nå lurer jeg ærlig og oppriktig på hvordan i all verden jeg skal gjøre dette her. Hadde jeg vært 28 og uten barn tror jeg ikke at dette hadde vært et problem for meg. Har liksom ikke noen store problemer med å komme i kontakt med folk og bare småprate med fremmende. Men jeg sliter liksom litt med å finne ut hvilken type jente/dame som kan være interessert i et forhold der hun på sikt blir å ende opp som stemor. Føler ikke at jeg egentlig har lyst til å rote igjennom en jungel bare for å finne ut at kanskje de fleste rundt min alder ikke er interessert i andre sine barn eller kanskje stresser meg å få seg barn. Men igjen, jeg aner ikke. Jeg har ikke sett etter damer siden jeg var 24-25. Hvordan i alle dager går jeg fram? Har kanskje noen av dere som har "egne" barn noen erfaringer som dere vil dele? Anonymous poster hash: 7a1a5...5e9 Anonymous poster hash: 94bd4...547 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Ser ikke helt problemet. Det kryr jo av single mødre der ute. Sånn sett blir det kanskje mest balansert hvis du finner en som også har en unge fra før? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2016 Forfatter Del Skrevet 27. august 2016 Tja.. Vi har alle sammen våre utfordringer og deal breakers for enkelte når vi dater og selvsagt blir dette med barn en veldig stor elefant i rommet og en deal breaker for enkelte. Men ser ut til at folk finner seg noe på kryss og tvers av alle mulige deal breakers uansett, så ikke tenk så mye på det og prøv å date noen. Anonymous poster hash: 6d218...b1c 1 Lenke til kommentar
12345677 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 (endret) . Endret 22. september 2016 av Lithe 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. august 2016 Forfatter Del Skrevet 30. august 2016 Jeg tenker at det meste er selvfølgeligheter når det kommer til å date og ha barn. Alle er forskjellige. Som dere i grunn har påpekt. Takk for svar. Jeg stresser egentlig med hele greia. Ikke fordi jeg MÅ ha en dame. Men fordi jeg lengter etter å prate tøv og gjøre artige ting med noen jeg nylig har møtt. Kjente litt på det i går og i dag, da jeg og en kollega gikk inn for å finne ut om ei dame var lesbisk uten å spørre slik at hun skjønte hva vi drev på med. Det ble det noen morsomme samtaler av. Nå må jeg bare finne en arena hvor det vil være naturlig å komme i kontakt med forskjellige damer. Er forøvrig i slutten av tjueårene om noen skulle komme med et forslag. Så lurer jeg. Ville det vært litt rart om jeg var i parken eller noe og lekte med ungen, og så kontaktet en av de damene som er der alene med ungene sine? Jeg selv føler at det kanskje kan virke litt rart og upassende. Men jeg vet ærlig talt ikke hvordan damer flest hadde oppfattet noe slik. Anonymous poster hash: c188f...5e4 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Egentlig synes jeg nesten det er rart at du ikke blir kontaktet av damer når du er ute med ungen din. Samboeren min kan ikke gå utenfor døren med sønnen vår uten at det kommer damer løpende etter han for å si hvor søt unge han har.. Små barn er jo sjekketriks nr 1. Damer elsker menn som er flink med barn. Ta deg en tur i parken du, så merker du nok fort at det er veldig lett å komme i prat med damer når man har barn selv. Det er jo en viss sjanse for at hun har type da, men da har du begynt å prate med noen i hvert fall. Som nysingel bør du uansett bruke tid på deg selv og ikke hoppe rett inn i et nytt forhold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Spørsmålet indikerer vel i seg selv at det er på tide at TS snart blir voksen. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Spørsmålet indikerer vel i seg selv at det er på tide at TS snart blir voksen.Hva tenker du på? Endret 30. august 2016 av Nedward Lenke til kommentar
12345677 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) . Endret 22. september 2016 av Lithe Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. august 2016 Forfatter Del Skrevet 30. august 2016 Spørsmålet indikerer vel i seg selv at det er på tide at TS snart blir voksen.Hva tenker du på? Så du legger ikke merke til noe sosialt "merkelig" med personen når du leser innleggene..? Anonymous poster hash: 6d218...b1c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. august 2016 Forfatter Del Skrevet 30. august 2016 Spørsmålet indikerer vel i seg selv at det er på tide at TS snart blir voksen.Hva tenker du på? Så du legger ikke merke til noe sosialt "merkelig" med personen når du leser innleggene..? Anonymous poster hash: 6d218...b1c Har mange rare bekymringer, ja.Utover det så er det vel derfor man liker å være anonym, det blir lettere å dele all slags rare tanker. Men innerst inne har jo alle disse rare tankene i en eller annen form. Så velger jeg å dele denne totalt unyttige informasjonen, så får dere andre syns at jeg er merkelig. Men jeg kunne sikkert ha utelatt en del av informasjonen når jeg tenker tilbake på det. Dog, hadde du møtt meg tror jeg ikke du hatt syns jeg var noe mer merkelig enn alle andre. Men dette med en arena å møte damer på som er på ca. samme sted i livet er da ikke så rart å spørre om når man egentlig ikke har så mye peiling på dette?(jfr. første innlegg). Anonymous poster hash: c188f...5e4 Lenke til kommentar
Cum grand salis Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt det med ro. Ville kanskje ikke hoppet inn i noe nytt med en gang, mtp den lille krabaten (vet ikke helt hvor mye de skjønner på den alderen). Men det å finne seg dame selv om du har unge tror jeg ikke blir noe problem. For det første finner jo mange det attraktivt at en kan ta vare på og er glad i unger (er jo bare positivt). Og som andre sier så er det lett for deg å finne noen i samme båt. Men jeg ville vel gjerne tatt dag for dag, fokusert på å få unge og bo på stell så ser du hva som skjer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Her finnes det en regel som er absolutt. Gå kun på date med damer som allerede har barn. Ellers så ville jeg ikke stresset så mye med skaffe meg dame. Jeg hadde brukt tiden på å være deltidspappa. Gjort deltidspappa ting som tur i guds frie natur, opplevelsesparker, lekeland, lekeplasser og lignende. Anbefaler Turistforeningen sine opplegg for barn. Da kan du fort få venner av begge kjønn, selv om du primært er der for ditt barn sin del. Du lurer kanskje ennå på hvorfor jeg er så knallhard på å kun date damer som har egne barn? Det er fordi disse damene ser på det som verdifullt og et pluss når du setter ditt barn fremfor dem, mens barnløse kvinner blir som satan sjøl og legger deg for hat fordi du ikke setter dem først i ett og alt. Sånn grovt skissert. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Ville det vært litt rart om jeg var i parken eller noe og lekte med ungen, og så kontaktet en av de damene som er der alene med ungene sine? Jeg selv føler at det kanskje kan virke litt rart og upassende. Men jeg vet ærlig talt ikke hvordan damer flest hadde oppfattet noe slik. Anonymous poster hash: c188f...5e4 Det er ingenting rart med det.. Do it Jeg vil påstå at i dette konkrete tilfellet så er det på feil tidspunkt. Han bør ha mer fokus på å være far enn å være en skjørtejeger. Det snedige er at om han driter i å jakte på skjørt, og lever seg helt og holdent inn i rollen som far, så renner verden over av damer som vil ha han. Lenke til kommentar
12345677 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) , Endret 22. september 2016 av Lithe 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2016 Forfatter Del Skrevet 31. august 2016 Mye nyttig å ha i bakhodet når jeg skal fortsette livet uten eksen. Setter pris på synspunktene deres. Jeg blir uansett til å bruke noe tid på å finne fram til meg selv før det blir aktuelt å innlede noe forhold. Anonymous poster hash: c188f...5e4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg setter en tier på at du ikke har barn. Dine svar er typiske svar for unge mennesker som ennå lever i en naiv forestilling om hva det vil være å være forelder. Strengt tatt illustrerer du veldig godt hvorfor TS ikke må finne på å date barnløse kvinner. Lenke til kommentar
12345677 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 (endret) . Endret 22. september 2016 av Lithe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå