Morgens Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Jeg så at Oftebro junior fikk avtrykket sitt i Haugesund. Er det en erfaren skuespiller med lang erfaring? Ble lettere overrasket... Er jeg alene om å reagere? 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Var vel ikke akkurat det som var mest overraskende med Amanda-utdelingen.. 1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 (endret) Helt enig. Tenkte akkurat det samme, og ble litt flau når Liv Ullmann skulle prøve å forme en setning der hun fortalte hvor stolt hun var over å bli anerkjent etter et langt livs innsats "sammen med denne flotte unge skuespilleren som også har utrettet store ting" eller noe sånt. FLAUT og PINLIG! Her er det en eller annen arrangør som har blitt litt for ivrig. Endret 27. august 2016 av ozone Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 27. august 2016 Forfatter Del Skrevet 27. august 2016 Enig, jeg tenkte først at det var Oftebro senior som ble hedret. Hva sier bransjen, folk må jo ha reagert eller er det feil å si ifra? Lenke til kommentar
RainAngel14 Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Ser at denne tråden er veldig gammel, men likevel; denne kjernekaren er tidligere gjesteforeleser ved den lokale høyskolen og nå sentrumsleder i Haugesund. Konflikten her er om han fikk ideen til Walk Of Fame i en oppgave han hadde fått innlevert, eller om han kom på det helt av seg selv senere. Han er fremdeles sentrumsleder, godt mulig han har en avgjørende rolle for hvem som får stjernen sin i gata. https://www.h-avis.no/haugesund/sentrum/nyheter/beskyldt-for-a-stjele-id-fra-studentene-sine/s/5-62-124070 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Ser at denne tråden er veldig gammel, men likevel; denne kjernekaren er tidligere gjesteforeleser ved den lokale høyskolen og nå sentrumsleder i Haugesund. Konflikten her er om han fikk ideen til Walk Of Fame i en oppgave han hadde fått innlevert, eller om han kom på det helt av seg selv senere. Han er fremdeles sentrumsleder, godt mulig han har en avgjørende rolle for hvem som får stjernen sin i gata. https://www.h-avis.no/haugesund/sentrum/nyheter/beskyldt-for-a-stjele-id-fra-studentene-sine/s/5-62-124070 Morsomt, kompis av faren min han der. Spesiell kar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå