btfredr Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Hei, jeg lyst til å prøve meg på å mine bitcoin, men jeg er redd for å ødelegge komponentene mine. Har et 970 kort Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Med mindre det allerede er defekt, eller utrolig dårlig kvalitet skal det ikke være noen fare. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Må vel nevnes at med GPU mining bruker maskinen mer strøm en det du klarer å få igjen av bitcoins.. Så strømregningen vil nok bli høyere enn det du får igjen av bitcoins.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Du ødelegger ikke skjermkortet, men du forkorter levetiden på viften og de passive komponentene gjennom stress og temperaturer. Som Krozmar sier så koster det mer i strøm enn det du tjener på mining, og Nvidia er dessuten ganske dårlige kort til å drive med bitcoin mining. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 TS: Prøv og se hva som skjer Selv kjører jeg dette: http://folding.stanford.edu/ Ja bare penger ut vinduet sier sikker mange, men jeg har tro på det. PS: Kjører 1080 kortene på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå