AMDXP Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg bruker å høre radio gjennom RealOnePlayer (foresten, en veldig bra program til å høre på musikk, brenne musikk, se dvd'er, surfe, + innheolder en genial musikkfil organizer) Kan jeg save det jeg hører på gjennom realone eller? fordi at hvis man skal bruke streamripper så må man kunne URL'en til stream'en. og det er ikke alltid så lett å finne ut hver gang... Lenke til kommentar
Ximo Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ingen måte å lagre det du hører i RealOne Player, men se andre threads her i forumet om å ta opp lyd.. en kom med noen tips om div programmer som tar opp lyden du hører fra lydkortet (f.eks. det du spiller i RealOne). Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 jeg fant ikke d tipset. hva skreiv fyren? Lenke til kommentar
Jome Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Sound Forge 6.0 Ingen over, ingen ved siden.. ta opp musikken direkte i SF 6, og ripp den til mp3, rm, wma eller hva du måtte ønske. Edit: Jeg brukte SF 6 til å ta opp en låt fra spillet Need for Speed Underground, MENS jeg var inne i spillet.. Enkelt og genialt.. Endret 27. november 2003 av Jome Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Takk for tipset! Er Sound Forge XP like bra? hva med Sound Forge 7.0? Lenke til kommentar
Jome Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Takk for tipset! Er Sound Forge XP like bra? hva med Sound Forge 7.0? Lastet ned SF 6 for et par måneder siden, så det er godt mulig det er kommet noe nytt.. Ifølge: http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=...&search=+Go%21+ ..så ser det ut som 7.0 er det nyeste ja, men jeg har alt jeg trenger i 6, så inntil videre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå