IHaveADream Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Hei! Hjemme hos meg har jeg endel dører som, hvis vi åpner dem helt, kommer borti veggene, eller håndtaket på døra kommer borti veggene. Så for å unngå at dette sliter på veggene og lager styrgge merker osv, tenkte vi i lime på "beskyttere". Altså, jeg har sette det flere steder, men aner ikke hva man skal kalle det. Det er typisk mykplast-greier hvor dene ene siden har lim og den andre siden står lit "ut", slik at du kan feste det på veggen, slik at døra treffer det punktet, og ikke selve veggen. Håper dere forstår hva jeg mener... Hva kalles disse tingene, og hvor får man kjøpt dem? Ønsker hvite, ettersom både vegger og dører hos oss er hvite. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Kjøpes på Jernie/byggevarehandel. Man får både de som monteres til gulv, og til vegg. Anbefaler vegg da det er enklere å vaske/støvsuge gulv. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Eller du får gummisaker til å tre på dørhåndtaket, hvis du vil slippe å lime noe på veggen Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 29. august 2016 Forfatter Del Skrevet 29. august 2016 Herlig, takk for svar, alle sammen! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Du kan lage dette selv ved å putte sand i en pose, som du deretter putter i en sokk. Ikke bruk grus. Legg sandsokken der du vil at døra skal stoppe. Endret 5. september 2016 av Dragen Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Eneste problemet er at selve sokken vil koste mer enn en dørstopper Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Sokken finner du bakerst i skapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå