Vectrex Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Fant denne datoen på Xbox.xom Tror dere dette er realistisk? Hadde vært så inni granskauen fett å finne det under juletreet!! Endret 26. november 2003 av Vectrex Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 I et video intervju med Peter Molyneux fra august ble det sagt midten av neste år, men han var veldig usikker. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Bare ett litt off-topic spørsmål, men kommer Fable kun til X-box? Eller er det muligheter for å se det på PC også? Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Bare ett litt off-topic spørsmål, men kommer Fable kun til X-box? Eller er det muligheter for å se det på PC også? Det skal visst bare komme til XBOX Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Bare ett litt off-topic spørsmål, men kommer Fable kun til X-box? Eller er det muligheter for å se det på PC også? Det skal visst bare komme til XBOX Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Bare ett litt off-topic spørsmål, men kommer Fable kun til X-box? Eller er det muligheter for å se det på PC også? Det skal visst bare komme til XBOX Gleder meg såååå sinnsykt til det kommer, kommer det i desember skal jeg fen meg juble som en julegris !!! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Håper ikke Peter Molyneux har gapt over for mye med dette prosjektet. Gleder meg noe sinnsykt, men det er Langt fra ferdig... Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kikket litt på Fable fansiden "alter ego" sitt forum. Vært flere innom der også og nevnt på denne datoen, men det er et ganske alment sammtykke om at spillet kommer mellom Mai - August 2004. Det sies også at LH nå har kikket på mulighetene for en PC-versjon også. Kilde: alter ego Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Tviler på at det kommer til å bli ferdig til jul. Men visst det skulle komme så håper eg at dei har gjort seg ferdig med spillet. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Nå er det jo aldri så klokt å lytte for mye til rykter, men hvis en gjør det så sier de at det kommer en PC versjon også. Har vært mye spekulering på internasjonale nettsteder den siste tiden. Endret 27. november 2003 av Joachim_F Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Rart at Microsomt ikke er oppdatert når det gjelder utgivelsesdatoen... meget rart. De av alle burde vite. Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Sitat fra xbox.com: Fable juni 2004 pris 519 kr GREIT!?? Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Sitat fra xbox.com: Fable juni 2004 pris 519 kr GREIT!?? Sitat fra xbox.com: Fable Winter 2003, GREIT!?? Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) urgh... hvorfor gir ingen direktelink EDIT: Okey, han første gjorde det Uansett, Ser ikke helt ut som de får bestemt seg: Winter:http://www.xbox.com/en-us/fable/default.htm Juni: http://www.xbox.com/nb-NO/games/catalog.htm?cat=Rollespill Altså jeg holder fortsatt fast på min tidligere gjetnig om release date Endret 30. november 2003 av The DiM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå