Gå til innhold

Hidden & Dangerous 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på andrebanen nå (Afrika) og sliter. Vel, jeg sliter egentlig ikke, men har problemer med å ikke bli sett. Siden det er så stort et map er det svært vanskelig å komme seg fram uten å bli sett.

Jeg klarer å knerte alle sammen helt til tanksen kommer, og da blir det bråk.

Desverre har alle karene mine fullpakket med ting og tang, så det er ikke noe plass til en RPG :(

Noen tips?

Edit: Veldig bra spill dette!

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar

Du kan alltids legge fra deg våpen (Backspace) for å benytte deg av rakettkasteren, for så å plukke de gamle våpnene opp igjen etterpå. Hvis alarmen er gått, og stridsvognen alt er der, er man så vidt jeg vet nødt til å destruere den for å komme videre. Rakettkastere ligger tilgjengelig inne i hovedbygningen, og for å ødelegge stridsvognen, vil det lønne seg å sikte på et område som er mindre pansret - baksiden.

Lenke til kommentar
Du kan alltids legge fra deg våpen (Backspace) for å benytte deg av rakettkasteren, for så å plukke de gamle våpnene opp igjen etterpå. Hvis alarmen er gått, og stridsvognen alt er der, er man så vidt jeg vet nødt til å destruere den for å komme videre. Rakettkastere ligger tilgjengelig inne i hovedbygningen, og for å ødelegge stridsvognen, vil det lønne seg å sikte på et område som er mindre pansret - baksiden.

Ah, såklart. Trodde man måtte i inventory for å kaste fra seg våpen, men det må man jo ikke.

Disse folka i skyttergravene har RPG's de også, så no problemo.

Lenke til kommentar

Ajaj, nå sliter jeg her.

Er på førstebrettet i Østerriket nå og har null peiling på hvordan jeg skal gå frem.

Er det lurest å gå veien eller skogveien?

Jeg har også med meg store mengder med eksplosiver og noen raketter, ettersom jeg tenkte at det var kanskje et par tankser i nærheten. Har også med meg 2 miner.

Noen andre enn meg som synes dette spillet ligner veldig mye på Commandos?

Lenke til kommentar
Kan godt være du synes det ligner på Commandos, men det original Hidden and Dangerous var ute før det første Commandos...  :yes:

Kom ikke Commandos: Behind Enemy Lines ut i 1998 og H&D i 1999?

Kanskje de har tatt mye fra hverandre?

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar

Det som er viktig med spillet, er å bruke de tre andre soldatene. Plasser dem strategisk. F.eks sniper`n på en høyde, med god oversikt. Sett opp en av soldatene med BrenGun, og la han dekke deg. Det er mange måter å løse oppdragene på. Det er derfor spillet er så utrolig genialt. Bruk sunn fornuft, og tenk fremover i spillet. Spillet er ikke urettferdig laget, og mange strategier virker etter hensikten.

Synes personlig at dette spillet er noe av det bedre som noen gang er laget. En ting til slutt; bruk oversiktskartet en del. Se etter bra steder å plassere mennene dine. Deretter rykker du bare frem selv, og gjør finjobben... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...