Gå til innhold

Den store tråden om PS4 SLIM


LarZen

Anbefalte innlegg

Tja, det vil jeg nå ikke si, synes fremdeles min PS3 (phat) er en av de, om ikke den peneste spillkonsollen jeg vet om, i den grad man omtaler slike ting som pent. Runde former, svart pianolakk, linjer og detaljer i grått, og ikke minst solid. Ikke noe billig Nille plast som knirker og føles som den går i stykker om man ser for hardt på den (PS4).

 

Nå er det jo bare en mockup av den som kan være NEO, men synes den blå logoen på toppen er en fin detalj. Hvorfor de har to riller skjønner ikke jeg heller da. Er det pga noe miksing og triksing med luft og kjøling kanskje?

 

Men noe sier meg PS4 ikke er kongen på konsoll haugen pga design..

 

Dette er jeg derimot helt enig med deg i. Vi kan hlet fint snakke om designet på konsoller, men i forhold til hvor godt konsollen selger så har det nok svært lite å si. Det er jo ikke mobiltelefoner heller. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

 

Sony burde seriøst skaffe seg en ny designavdeling, rimelig ille når microsoft gjør det bedre.

 

Sony har hatt samme type design i minst 30 år (sort,klumpete og lite pent). Burde ikke være noen overraskelse hvordan deres produkter ser ut idag akkurat... Men ja...det hadde gjort seg med en utskifting av av personell på design avdelingen. 

 

Men noe sier meg PS4 ikke er kongen på konsoll haugen pga design..

 

 

 

det er sant, kids bryr seg lite om design på konsoller.

ikke at jeg bryr meg så mye heller så lenge den er svart.

Lenke til kommentar

hva er poenget, 2% mindre enn orginalen + dårligere vifteløsning.

dette lukter hard markedsføring

 

Første anmeldelse ute: http://letsplayvideogames.com/2016/08/review-playstation-4-slim/

 

The PS4 Slim model is, simply put, a smaller PS4. It doesn’t perform any better or worse than the previous model, but does run cooler and quieter.

 

The PS4 Slim’s dimensions come in at 264 x 39 x 288mm, which is a considerable drop in size compared to the 275 x 53 x 305mm size of the standard model. It cuts around a third of the console’s height off, and solid few centimeters off it on each of the surrounding edges, which is nice for cramped entertainment centres.

 

Så spørs det om den er så stille over tid, da. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hvorfor lage den mindre? ha den nye innmaten i gamelt skall (større og bedre kjøleløsning)

Xbox One har en fin størrelse og helt stille på grunn av det. hvorfor lage noe mindre så det støyer

størrelse>Støy, any day

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Hvorfor ikke gi ut Xbox One S i gammelt skall?

 

Svar: Kostnader!

 

 

tror ikke de sparer på å designe ett nytt skall.

de hadde nok tjent på å holde seg til den første.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

Så spørs det om den er så stille over tid, da. 

 

Ja, men det er det vel så og si ingen maskiner som er. Alle maskiner jeg har hatt ble tregere og/eller mer bråkete etter ble eldre og mer brukt. :)

 

tja, har en xbox one fra release her. fortsatt lydløs.

det samme kan ikke sies for støvsugeren som står ved siden av.

Lenke til kommentar

 

 

Så spørs det om den er så stille over tid, da. 

 

Ja, men det er det vel så og si ingen maskiner som er. Alle maskiner jeg har hatt ble tregere og/eller mer bråkete etter ble eldre og mer brukt. :)

 

tja, har en xbox one fra release her. fortsatt lydløs.

det samme kan ikke sies for støvsugeren som står ved siden av.

 

Det er enkelt å fixse da, er bare å bruke hodetelefoner koplet ps4 kontrolleren. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

 

Så spørs det om den er så stille over tid, da. 

 

Ja, men det er det vel så og si ingen maskiner som er. Alle maskiner jeg har hatt ble tregere og/eller mer bråkete etter ble eldre og mer brukt. :)

 

tja, har en xbox one fra release her. fortsatt lydløs.

det samme kan ikke sies for støvsugeren som står ved siden av.

 

Det er enkelt å fixse da, er bare å bruke hodetelefoner koplet ps4 kontrolleren. ;)

 

 

 

det er jo ikke en løsning...

Lenke til kommentar

Er ps4 slim er en prototype. For sony nekter for att den konsollen faktisk finnes da. hm? :hmm: 

 

Her er det viktig å halde kontroll på påstandane. Det står ingenting om at Sony nektar for at konsollen finnes. Det som står i artikkelen til Engadget er:

 

 

The console maker was rumored to have built a new thinner version of their current system, the PS4 Slim, but refuses to confirm that it exists.

 

https://www.engadget.com/2016/08/30/alleged-ps4-slim-leak-reveals-incremental-changes-to-console/

 

Dvs. at Sony har ikkje bekrefta at PS4 Slim eksisterer, men dei har så vidt eg kan sjå aldri nekta for at den faktisk finnes. Og det er ganske logisk sidan dei ikkje vil "lansere" konsollen på den måten. Dei vil lansere den gjennom ein konferanse, på sitt vis. Det er stort sannsyn for at konsollen LetsPlayVideoGames har fått tak i er noko Sony kjem til å lansere snart, men det var aldri meininga at den skulle vere kjent og testa på dette stadiet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...