Gå til innhold

Den store tråden om PS4 SLIM


LarZen

Anbefalte innlegg

Sony trakk det lengste strået for de prioriterte ren gaming og de hadde vært lengre i markedet, noe som er det folk flest kjøper den for. MS satset på multimedia og tråkket i salaten ved lanseringen med tanke på kundenes interesser. Sony har nok som du sier et stort fokus på å få ned enhetspris for å fighte på pris mot MS. MS har priset seg veldig aggressivt, noe Sony nok har merket på salget. 4K støtte vurderes neppe som så veldig viktig nå som streaming er så innarbeidet og fysiske media er på full vei ut. Antall 4K-utgivelser er så langt ganske spartansk. Så langt er det gitt ut 111 4K filmer mot ca 29000 vanlige Blu-Ray. PS3 er jo en mye bedre Media-spiller en PS4. Det som PS3 spiller av på USB funker ikke på PS4. Greit nok at PS3 er ganske picky, men det fungerer i det minste uten å bruke streaming som Plex.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sytet og klaget i Apple TV-tråden også nå nylig, havari på innloggingen igjen der :p

Du også? Selv gav jeg opp Apple tv og prøvde en nvidia shield tv. Ikke angret et sekund... Med unntak av at et par appen har kræsjet (2 kræsj på et halvår og det bare er å starte appen igjen) så har den fungert dønn stabilt. Og spesielt på innlogging som var hovedproblemet mitt.

Lenke til kommentar

 

Sytet og klaget i Apple TV-tråden også nå nylig, havari på innloggingen igjen der :p

Du også? Selv gav jeg opp Apple tv og prøvde en nvidia shield tv. Ikke angret et sekund... Med unntak av at et par appen har kræsjet (2 kræsj på et halvår og det bare er å starte appen igjen) så har den fungert dønn stabilt. Og spesielt på innlogging som var hovedproblemet mitt.

 

Hvorfor synes du ps4 slim ser stygg ut, jeg synes den ser finn ut. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor synes du ps4 slim ser stygg ut, jeg synes den ser finn ut. :)

 

 

Fordi utseende er vel en subjektiv greie. Noen foretrekker det ene mens andre noe annet. 

 

Men personlig syns jeg slim har flere ting som gjør at den ikke er fin. De avrundede kantene kler ikke konsollen. Og USB-portene i front er helt rart plassert... Er sikkert plassert slik for en grunn, hvis ikke så er det bare rart at de ikke skal sitte ved siden av hverandre (som i mine øyne er et mer ryddig design)

 

Liker dog at de har fjernet LED-lyset i toppen. Liker ikke at de har de runde knappene for på/av og eject. Likte heller de fysiske utgavene av knappene på den første PS4'en.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Er faktisk bare innsyn til den eksisterende lyskilden, så da har det ikke ha noe å si på batteritiden.

 

øh, og hvorfor vi jeg se dette lyset?, jeg vil heller skru det av...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

 

Er faktisk bare innsyn til den eksisterende lyskilden, så da har det ikke ha noe å si på batteritiden.

øh, og hvorfor vi jeg se dette lyset?, jeg vil heller skru det av...

Ingen som har sagt at du vil ha det lyset. Jeg vil i hvertfall ikke ha det, har dekket mine to kontrollere med elektrikerteip i front og hopper ikke av glede av denne nye "featuren" jeg heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...