Gå til innhold

Den store tråden om PS4 SLIM


LarZen

Anbefalte innlegg

Jeg vil tippe dette neppe er det ferdige designet som kommer på markedet. Mest sannsynlig er dette bare noen som har det moro på ryktebørsen og har leket sett litt. Det er helt elementære designmessige feil som Sony aldri i verden ville sluppet på markedet.

Den har jo blitt vist med hele salgspakken.

 

http://www.gamereactor.no/nyheter/450153/Rykte+Playstation+4+Slim+avslort/?noad

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
 

Jeg krysser nå fremdeles fingrene for at dette er en hoax. Hva er det med designtrendene at alle heller vil skille seg ut heller enn å lage noe estetisk fint ? Første kontrolleren til PS4 er jo et masterpiece i design, mens den nye konsollen ser ut som en intern prototype-modell noen har laget for å bare ha en boks å ha komponentene i.

Endret av vidor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Sony har vel egentlig aldri vært noe særlig frempå når det gjelder design. Bare se på mobilene deres. De har jo vært like de siste fem årene :-P

Hvem har vel radikalt forandret mobildesignet siden Iphone kom da?

Lenke til kommentar

Den er endel tynnere ja. Men det spørs om den har en 4K Blu-ray spiller... Da burde kanskje det vært noe mer logo for det der.

 

EDIT: Annonseres den 7 september og lanseres den 14 september ifølge kilden som har lekket bildene. 

 

MIcPQGT.jpg

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Dette kan vel være alt fra planlagt "lekking" som PR-stunt til noen som har gjort en spansk en for fame.

 

Det jeg reagerer på med designet er å ha superskarpe skiller kombinert med store avrundinger og ruglet plast med den slanke toppstripen. Denne kunne de heller lagt i bunnen som et mindre fundament.

Virker som en kopiering av Mac Book Pro designet uten at de er i nærheten av å lykkes med det. Det hadde sett mye bedre ut om de hadde fulgt originaldesignet tettere. Pluss hvis det er taktile knapper.

Lenke til kommentar

Syns PS4s ser grei ut, litt mindre enn PS4 samt rundare i kantane. Designmessig følger PS4s deler av hoveddesignet samtidig som den er litt annleis enn PS4. I så måte kjører Sony samme linja som di gjorde med PS3. Når det kommer til PS3 syns eg slim-versjonen med 160/320 GB såg best ut. Stille er den og sjølv om det er lenge mellom kvar gang den blir sveiva i gang. :)

 

Kjem ann på kva som er under plasten på PS4s. Det får vi vel ikkje vite mykje om før avdukinga.

Lenke til kommentar

 

Sony har vel egentlig aldri vært noe særlig frempå når det gjelder design. Bare se på mobilene deres. De har jo vært like de siste fem årene :-P

Hvem har vel radikalt forandret mobildesignet siden Iphone kom da?

Snakker ikke om radikal endring. Iphone har iallefall litt endringer i designet. Mens om du setter de 5-8 siste Sony mobilene ved siden av hverandre er det vel bare xperia xa som skiller seg fra resten :-P

Lenke til kommentar

Huff. Ødelegge designet med slim versjoner denne generasjonen også altså. PS3 Phat var 1000x penere enn slim-versjonene og fremdeles den peneste PS konsollen, synes jeg, og orginale PS4 ser da rundt 100x penere ut enn maskinen på disse bildene. PS2 slim er vel den eneste jeg synes har vært bra, og den var vel strengt tatt en direkte krympet versjon av orginalen. Ikke store endringer. :)

 

Kommer ikke til å kjøpe det der med mindre det er Neo OG den har radikale forbedringer, eller hvis min konsoll skulle dø og en orginal utgave ikke lengre er å finne.

Lenke til kommentar

Syns ikke den der så noe særlig bra ut nei, omtrent like stygg som Ps3 Slim. Ikke skjønner jeg heller hva som er poenget med en Ps4 slim, ja den er bittelitt mindre, men noen enorm forskjell er det da ikke dersom disse bildene er ekte? 

Jeg forsto hvorfor de kom med en mindre utgave av PS3, da den var ganske diger, men Ps4 har da vel allerede en størrelse de fleste kan leve godt med?

Lenke til kommentar

Syns ikke den der så noe særlig bra ut nei, omtrent like stygg som Ps3 Slim. Ikke skjønner jeg heller hva som er poenget med en Ps4 slim, ja den er bittelitt mindre, men noen enorm forskjell er det da ikke dersom disse bildene er ekte? 

Jeg forsto hvorfor de kom med en mindre utgave av PS3, da den var ganske diger, men Ps4 har da vel allerede en størrelse de fleste kan leve godt med?

 

Poenget er å få ned kostnader og strømforbruk. Det handler også om å ha et godt produkt folk vil ha.

Lenke til kommentar

Vil mye heller ha en PS4 Max, som har plass til en skikkelig kjøleløsning og derfor ikke høres ut som en jetmotor hver gang jeg fyrer opp noe annet enn 2D-indiespill.

 

Har sagt det mange ganger før, men hvorfor i huleste vil vi ha så små konsoller? Så lenge den er diskret nok til å forsvinne inn i TV-benken har vel støynivå og varmeutvikling langt mer å si? Eller pleier du bære med deg PS4-en din veldig ofte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...