Gå til innhold

Den store tråden om PS4 SLIM


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Grusomt stygg, a gitt.

Nei er ikke det da, samme ble sagt om ps3 slim da. :)
PS3 Slim var jo styggere enn den originale da.

 

 

 

Slim var en rimelig Nille utgave ja. Men igjen, den var roligere enn Phat jeg hadde fra før så jeg var fornøyd jeg :) Må nevne at Phat har fått plassen i stua når det en sjelden gang spilles av en BD-disk eller dama føler for litt nostalgi med PS1 spill.

Lenke til kommentar

 

 

Grusomt stygg, a gitt.

Nei er ikke det da, samme ble sagt om ps3 slim da. :)
PS3 Slim var jo styggere enn den originale da.

 

Vi skal jo ikke sitte å glane på ps4 slim dere, men bruke den. for meg er samme om den er stygg eller ikke stygg, for jeg ser på pc skjermen vs tv da jeg spiller ikke på ps4 slim :)  

Lenke til kommentar

 

 

Grusomt stygg, a gitt.

Nei er ikke det da, samme ble sagt om ps3 slim da. :)
PS3 Slim var jo styggere enn den originale da.

 

 

Personlig liker jeg Slim best. Jeg mener de siste slim-modellene som har redusert strømforbruk og mindre støy er de beste, hvis man ser bort fra PS2-støtte for dem som vil ha det. Designet på den er i det minste gjennomført og ikke et takras.

Lenke til kommentar

Ser ut som de kvitter seg med lysa på toppen, det er bra! Lyser jo opp hele rommet når jeg spiller når det er mørkt.

 

Svart elektriker-tape. Burde fulgt med en stripe som standard med i pakken for originale PS4 :)

Hos meg er den knapt synlig, og lyset forstyrrer ikke lengre. Kontrolleren er grei å ha lys på sånn at man finner den i mørket.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...