Fotoskrulla Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Vinterlandskap fra minneboka Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Flott vinterpanorama , men personlig ønsker jeg meg en varm og solrik høst før kulda setter inn . Spesielt etter denne ekstremt våte sommeren i år . Svømehuden tørket ikke ut og det ble sikkert solgt mer impregnering enn solkrem i Bergen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. august 2016 Forfatter Del Skrevet 28. august 2016 Flott vinterpanorama , men personlig ønsker jeg meg en varm og solrik høst før kulda setter inn . Spesielt etter denne ekstremt våte sommeren i år . Svømehuden tørket ikke ut og det ble sikkert solgt mer impregnering enn solkrem i Bergen . Mvh Alec Vi får satse på at det blir flott vær til neste helg...når dere får storfint besøk i Bergen...fnis... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Forstår du lengter etter sol og hvite vidder. Flott panorama og landskap du viser her. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Fantastisk bilde, men jeg er ingen stor fan av snø og kulde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg