Gå til innhold

Hjelp til å spore android telefon?

Anbefalte innlegg

Mistet en Android mobil i sommer. Var en reserve telefon så det er ikke helt krise, men skulle likt å finne den. Er litt bilder og slik jeg kunne tenke meg å beholde. Noen måte å finne ut hvor den var aktiv sist? Det kan kanskje hjelpe meg å finne den eller finne ut hva som har skjedd. Har forøkt siden under uten resultat. Hvis noen har funnet den, slettet telefonen osv, vil den fortsatt ligge på denne listen, eller ligger den der selv om telefonen er slettet?

post-38974-0-58959600-1472271114_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk skal prøve det. Bruker google foto, men den laster bare opp via wifi for å spare data. Har derfor mesteparten av bildene mine. Men det er noen jeg savner.

Denne kom i dag flere ganger på ipaden min. Kan det ha en sammenheng? Det er et av stedene jeg mistenker at telefonen min kan ha forsvunnet.

post-38974-0-75114500-1472288448.jpg

Endret av Tullballj
Lenke til kommentar

Denne kom i dag flere ganger på ipaden min. Kan det ha en sammenheng? Det er et av stedene jeg mistenker at telefonen min kan ha forsvunnet.

Mest sannsynlig ikke, da denne meldingen dukker opp når du logger inn med Apple ID-en din på en ny iPhone eller iPad. Lokasjonen er heller ikke helt nøyaktig: Når jeg får opp slike meldinger står det som regel Oslo, men jeg befinner meg to timer nord for Oslo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...