Yob tvaya mat' Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Hey. Prøvde meg på et portrettbilde. Noen tips til å få det enda bedre? Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Uten at det er en fasit, så ville jeg ha forsøkt å lysne skyggepartiene (og særlig ved øynene, spes det høyre for oss) da de er veldig mørke og detaljene forsvinner litt der. Jeg synes det er mange lyse (støv?)flekker i den grå bakgrunnen som tar mye oppmerksomhet bort fra motivet ditt, for de blir fort et blikkfang. Dette er det enkelt å ta bort ved bilderedigeringen. Ellers så synes jeg det ser ut til at du har fin kontakt med personen, og jeg personlig liker utsnittet du har valgt. Som nevnt dette var bare noen synspunkter, ingen fasit. 1 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Ser ut som du må øke lukkertiden, bildet ser ut som det mangler skarphet og jeg antar det skyldes for lang lukkertid. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 (endret) Hey. Prøvde meg på et portrettbilde. Noen tips til å få det enda bedre? Litt crop og S/H ? Endret 27. august 2016 av flageborg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå