Gå til innhold

Assetto corsa garasjen

Limbeck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kosa meg med Asetto siden første release i 2013.

Realismen er ikke helt på topp med rFactor 2 f.eks, men det er meget bra likevell.

Ser for meg at man mister litt av spillgleden om man skulle bruke kontroller, med mindre det er like bra implementert som Forza. Selv bruker jeg bare ratt å pedaler til dette.

Lenke til kommentar

Har spilt det en del nå. Det er som omtalene sier. De er flinke på å få bilene til å føles individuelle. Og veien på banene er sikkert mere nøyaktig siden de har disse laserskanningene de er så stolte over. Og ja. Nurburgring er mere vrien pga asfalten. Dette gjør de bra og spillet blir morsomt og interessant.

Dog

Resten uteble. Veibanen er bra laget med omgivelsene er horrible. Veldig horrible. Trær står villt plassert og ser grusomme ut. Intreør i bilene og spesielt bakspeilet er stryk.

Det virker som de har satset resursene på kjøreegenskaper og nøyaktig veibane med ashaltkvalitet. Resten var det en som rasket sammen natta før lansering.

Men som jeg sa så gjør de to ting jævla bra og overlever på det. Mitt andre spill til full pris på xbox one og var vel verdt det siden jeg er inne i ferie nå og har masse tid til å spille. Det er morro at det er et annerledes bilspill. Håper på store dlc muligheter og de bør prøve å gjøre noe med trærne intriør og aller mest bakspeilet.

Hva sier dere andre? Jeg vet at det er en del gode mods. Og jeg håper på mye innhold. Forza Horizon har liksom ikke slått til hos meg. Huracan i kornåker får ikke helt plass i hodet mitt, og det kommer vel ikke så mye annet innen simulator racing tremover. Jeg vet det jobbes med neste project cars. Men vi må alle pisse mye før den tid.

Blir vel å kjøpe ps4 og ratt for et spill. Eller bare drite i gran tourismo. Prismessig er man godt på vei til en pc.

Finnes det en egen tråd for fans av bilspill her?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...