cfg Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Ingen her som tilfeldigvis har en ISO tilgjengelig av dette gamle barndomsminnet mitt? ? Klarte bare å finne bildet av coveret på Svensk https://fyndiq.se/product/20854-pc-spel-leksaksaffar/#&gid=1&pid=3 1 Lenke til kommentar
vbw Skrevet 24. april 2020 Del Skrevet 24. april 2020 hei jeg har cden og har lastet ned alle filene til spillet på google drive eneste problemet jeg har er at uansett hva jeg gjør for å prøve og starte det feiler. viss noen av dere kan hjelpe meg og få det igang hadde jeg blitt ufattelig glad. her er ihvertfall alle filene og alt til spillet viss dere fortsatt bruker dette forumet https://drive.google.com/drive/folders/1I0fMLZ_OhI5RMom732R7eZxV-8Jj3N5z?usp=sharing håper dere har bedre lykke enn meg med og starte det Lenke til kommentar
marqi Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Hei. Trodde aldri jeg skulle få muligheten til å oppleve denne perlen igjen. Kanonbra tiltak å laste opp innholdet. Har du allerede fått til å starte spillet? Jeg laster ned filene og gjør et forsøk. Takk!! Lenke til kommentar
Blåveis Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Hei, Etter så mange år fikk jeg en mail da det kom nytt innlegg her. Jeg fikk aldri til å starte opp spillet. Send gjerne en tutorial! Lenke til kommentar
vbw Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 hei igjen jeg har ikke prøvd å starte det på lenge og heller ikke fått det til, men kan sikkert prøve igjen. det eneste jeg tror kan funke er å finne noen skikkelig gamle drivere eller eventuelt bare skaffe seg en gammel pc jeg fikk det en gang til å starte opp og komme inn i butikken ved hjelp av en annen venn av meg, som også spilte dette som liten, men lyden var litt rar og vi fikk ikke trykket på noe inne i butikken. hvis noen andre har hatt mere flaks vil jeg gjerne høre om det Lenke til kommentar
vbw Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 men veldig hyggelig å se at andre endelig har sett det. jo flere vi er jo enklere blir det å få det igang. Lenke til kommentar
vbw Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 tydeligvis noen som har fått det til å funke så det er håp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå