AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Hei folkens. Poster som anonym, da jeg har vanskelig for å åpne meg på slike tema - selv med et brukernavn som ikke kan knytte meg opp mot hvem jeg er. Jeg og kjæresten gjorde det slutt for fire uker siden etter et 2,5 års forhold, begge 25. Det var en felles avgjørelse om at det var det beste. I "the talk" la jeg frem mine grunner for å bryte og hun hennes. Jeg var helt ærlig på hva det gjaldt, blant annet at sex'en ikke hadde hatt noe forbedring hverken i hyppighet eller tilfredsstillethet (jeg var ikke fornøyd, hun var diffus i svarene på tilfredsstillethet). Til tross for at jeg har gjort mitt beste for å tilrettelegge for forbedring. Når jeg forteller dette, bryter hun øyekontakten vi har hatt gjennom mesteparten av samtalen - noe jeg ikke tenker over der og da. Hun gjennopptar øyenkontakt når jeg fortsetter til de andre punktene jeg har. Hun begynner å fortelle meg sine grunner for å ønske forholdet slutt. Når hun er ferdig skjønner jeg allikevel at det er noe hun ikke har fortalt meg. Jeg gir beskjed på det og sier at jeg gjerne - slik at vi begge kan lære av hverandre og kan stille sterkere til neste forhold. Får jeg beskjed på at det vil jeg ikke vite, og svarer ikke når jeg sier jeg ønsker å vite. Hun spinner samtalen av, vi sier hadet og hun løper til første trikk som går hjem til mor hvor hun bodde midlertidig i perioden bruddet tok sted. Tenkte ikke mer over det i første perioden etter, men har de to siste ukene har jeg hatt et viff av usikkerhet i forhold "du vil ikke vite". Grunnet en muligens litt for velutviklet æresfølelse har jeg ikke spurt henne i etterkant, men nysgjerrigheten på å vite dukker allikevel opp her og der. Er den typen som liker å lære av sin fortid for å gjøre fremtiden bedre. Hvordan ville dere tolket det? Tips? Anonymous poster hash: 711b2...5cf Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Gresset er grønnere på den andre siden greie dette virker det som... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Sjekk deg for smittsomme kjønnssykdommer, just in case. 5 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 I film og tv kaller man det en cliffhanger, ikke noe tjent på å tenke over det... 1 Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Herreg... skjønner du det ikke? Du har såret henne. Gjett når?!! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 "Det vil du ikke vite" .... At hun har hatt stake en annen plass 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 ikke dvel i fortiden, se fremover. Anonymous poster hash: 0c872...dcc Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Å forvente at sexen skal bli hyppigere etter 2,5 års forhold er vel en smule naivt? De fleste forhold starter vel med hyppig sex, og så dabber det av etter hvert. Det betyr bare at forholdet går over i en annen fase. Dersom du oppgir det som en av grunnene til at du ikke vil være med henne, så skjønner jeg godt at hun blir såret. Endret 14. september 2016 av VonMises 2 Lenke til kommentar
Rexyx Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Å forvente at sexen skal bli hyppigere etter 2,5 års forhold er vel en smule naivt? De fleste forhold starter vel med hyppig sex, og så dabber det av etter hvert. Det betyr bare at forholdet går over i en annen fase. Dersom du oppgir det som en av grunnene til at du ikke vil være med henne, så skjønner jeg godt at hun blir såret. I en annen fase? Please a. Sex er det første som går når noe er alvorlig galt i et forhold. Det er helt legitimt å stille spørsmål ved relasjonen dersom ting faller helt fra hverandre. Man kan fake følelser, men sex er verre. Det krever noe fysisk av deg som du ikke kan lyve deg til. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. september 2016 Forfatter Del Skrevet 27. september 2016 Har bare hatt laaaangvarig forhold. Aldri opplevd at sexlivet blir annet enn bedre og bedre Anonymous poster hash: 68126...ba1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hei folkens. Poster som anonym, da jeg har vanskelig for å åpne meg på slike tema - selv med et brukernavn som ikke kan knytte meg opp mot hvem jeg er. Jeg og kjæresten gjorde det slutt for fire uker siden etter et 2,5 års forhold, begge 25. Det var en felles avgjørelse om at det var det beste. I "the talk" la jeg frem mine grunner for å bryte og hun hennes. Jeg var helt ærlig på hva det gjaldt, blant annet at sex'en ikke hadde hatt noe forbedring hverken i hyppighet eller tilfredsstillethet (jeg var ikke fornøyd, hun var diffus i svarene på tilfredsstillethet). Til tross for at jeg har gjort mitt beste for å tilrettelegge for forbedring. Når jeg forteller dette, bryter hun øyekontakten vi har hatt gjennom mesteparten av samtalen - noe jeg ikke tenker over der og da. Hun gjennopptar øyenkontakt når jeg fortsetter til de andre punktene jeg har. Hun begynner å fortelle meg sine grunner for å ønske forholdet slutt. Når hun er ferdig skjønner jeg allikevel at det er noe hun ikke har fortalt meg. Jeg gir beskjed på det og sier at jeg gjerne - slik at vi begge kan lære av hverandre og kan stille sterkere til neste forhold. Får jeg beskjed på at det vil jeg ikke vite, og svarer ikke når jeg sier jeg ønsker å vite. Hun spinner samtalen av, vi sier hadet og hun løper til første trikk som går hjem til mor hvor hun bodde midlertidig i perioden bruddet tok sted. Tenkte ikke mer over det i første perioden etter, men har de to siste ukene har jeg hatt et viff av usikkerhet i forhold "du vil ikke vite". Grunnet en muligens litt for velutviklet æresfølelse har jeg ikke spurt henne i etterkant, men nysgjerrigheten på å vite dukker allikevel opp her og der. Er den typen som liker å lære av sin fortid for å gjøre fremtiden bedre. Hvordan ville dere tolket det? Tips? Anonymous poster hash: 711b2...5cf Ut ifra det med utvidet skrift, tar jeg at hun ble såret av det du sa. Kan tenkes at hun ikke hadde den samme oppfatningen av sexen som du har. "Det vil du ikke vite" Betyr mest sannsynlig en av tre ting: 1. Gratulerer, du har fått Herpes! 2. Du har faktisk såret henne kraftig med det "store" problemet som du kalte sexen. Siden du ikke så det selv, vil hun ikke fortelle deg det. 3. Hun var enig i sexproblemene, og hun falt for utro synden. Kan godt være andre grunner, kanskje hun er gravid? Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hun har vanskelig for å prestere seksuelt fordi hun har vært utsatt for overgrep. Hun klandrer seg selv, og har vanskelig for å prate om det. "Det vil du ikke vite" betyr at du allerede har vist at du ikke er en person hun kan åpne seg opp for siden du allerede har sagt at du ikke vil ha henne, og at hun ikke er god nok. Du vil ikke vite om problemene hennes, og hun ser ikke noe poeng i å fortelle deg det. Uansett hva problemet er, passer dere ikke sammen. Du bør teste deg for sykdommer (som alltid), og glemme henne. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hun har vanskelig for å prestere seksuelt fordi hun har vært utsatt for overgrep. Hun klandrer seg selv, og har vanskelig for å prate om det. "Det vil du ikke vite" betyr at du allerede har vist at du ikke er en person hun kan åpne seg opp for siden du allerede har sagt at du ikke vil ha henne, og at hun ikke er god nok. Du vil ikke vite om problemene hennes, og hun ser ikke noe poeng i å fortelle deg det. Uansett hva problemet er, passer dere ikke sammen. Du bør teste deg for sykdommer (som alltid), og glemme henne. Stod dette med overgrep i innledningen, eller overså jeg noe elementært? :O Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hun har vanskelig for å prestere seksuelt fordi hun har vært utsatt for overgrep. Hun klandrer seg selv, og har vanskelig for å prate om det. "Det vil du ikke vite" betyr at du allerede har vist at du ikke er en person hun kan åpne seg opp for siden du allerede har sagt at du ikke vil ha henne, og at hun ikke er god nok. Du vil ikke vite om problemene hennes, og hun ser ikke noe poeng i å fortelle deg det. Uansett hva problemet er, passer dere ikke sammen. Du bør teste deg for sykdommer (som alltid), og glemme henne. Stod dette med overgrep i innledningen, eller overså jeg noe elementært? :O Kun spekulasjon, så klart. Men ingen har snappet det opp ennå. Så derfor gjorde jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå