Colibri Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Går det ann å spraye graffik kort uten att noe blir skadet Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Er vel ikke så lurt å spraye ting på sjermkortet som produserer varme siden varmen vil da gå igjennom et ekstra lag før det blir fjernet fra kortet. Du bør ihvertfall unngå og spraye kjøleribber. Lenke til kommentar
Colibri Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Skulle bare spraye det grønne på kortet blått (ser kansje litt stilire ut?) Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jaja, høres stilig ut, men pass på hvor du har det hen, ta av all kjøling og ha noe over GPU og RAM brikker ihvertfall, blir dårlig kjøling med maling imellom ribbe og GPU BTW, hvilket kort er det du skal spraye? Lenke til kommentar
Colibri Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Det dumme med mitt graffikkort er at den har nesten ikkenoe kjøling det brae er at den blir kansje blir lettere å spraye Skal spraye et nVIDA GeForce 2 MX Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Er kjøleren limt fast kan det bli problemer da, vanskeligere å dekke ei kjøleribbe med tape enn core. Men er vel slike plastpinne igjennom som fester kjøleren. Tror det blir stilig det der jeg. Post bilde når du blir ferdig da Lenke til kommentar
Colibri Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Har ikkeno kamera til å ta bilder med Kjøleren som sitter på grafikk kortet er skrudd fast i kortet Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Du må da få låne et kamera en ellerannen plass da *vil ha bilde* Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Er vel ikke så lurt å spraye grafikkortet, men siden det er et Gf2 er det vel ikke så farlig Lenke til kommentar
Colibri Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Ok! Kan ta litt tid med spraying Har litt lite penger. har akkurat bestilt en (silent boost) Reiner med att jeg blir ferdig runt jule tid Lenke til kommentar
Colibri Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Er vel ikke så lurt å spraye grafikkortet, men siden det er et Gf2 er det vel ikke så farlig obs! dette er det eneste grafikkkortet jeg har Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 er berre å prøve seg fram.. taper neppe så masse på å ikkje spraye kjøleren, ettersom GF2 mx har _null_ behov for den lille kjøleribba det har... Lenke til kommentar
Colibri Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 er berre å prøve seg fram.. taper neppe så masse på å ikkje spraye kjøleren, ettersom GF2 mx har _null_ behov for den lille kjøleribba det har... Jeg skal ikke spraye kjøleren men kortet! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Slettet. Endret 16. august 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 trur ikke det er så velldig lurt å spraye et skjermkort, men et gf2 kort kan vell ikke ha noe mot i å oppdateres litt da. Lenke til kommentar
Sjurh Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 gamle kort fortjener å bli ofra for gode ideer, har selv klart og kortstulle noen greier ved ramchippene på mitt gf4mx. det lever beklagelig nok enda. (da har jeg et enda bedre argument til å skaffe meg nytt). det var et forsøk på å montere kjøler på det. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hm.. ville definitift ikke prøvd å spraye et skjermkort. Nå er jeg usikker på om malingen leder eller isolerer, men .... likevell. Leder den vil du jo kort(be)slutte hele sulamitten og kanskje ende opp med at hele pcn blir kaputt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 du titter vel stadig inn i kabinettet da tenkter eg. Ser ellers ingen grunn til å spraye eit kort. Det har følsomme komponenter og det er snakk om millimeter mellom loddepunktene, eit liten kortslutning kan ta knekken på heile kortet. Du bør være sikker på at det du evt. bruker ikkje leder straum. Eg ville aldri anbefalt noken å spraye eit kort, bare så det er sagt. Skal du kunne sjå fargen inni kabinettet må du ha katoder like ved og da blir vel lyset fra katoden så sterkt at du ikkje ser GPU uansett. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 sjekk ut denne http://www.clearneon.com/demo.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå