minimax Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Av en eller annen grunn blir jeg spurt om backup PIN på telefonen (LG G3) uten at jeg vet hvorfor, og jeg husker heller ikke at noen PIN kode er blitt lagt inn. Vanligvis bruker jeg et "knockCode" mønster, men dette fungerer tydeligvis ikke her. Jeg hadde først et skjermbilde der jeg ble bedt om å taste inn backup PIN koden, og nedenfor var et valg for å logge inn på Gmail kontoen med brukernavn/passord. Dette har jeg, men jeg fikk uansett ikke logget inn, så det virker som problemet er at Wifi/data antageligvis er blitt slått av før telefonen låste seg, og jeg vet ikke hvordan jeg får slått dette på igjen. Jeg har rotet med flymodus av/på for å prøve meg frem (holde inn knappen på baksiden til valget om dette samt omstart/slå av kommer opp) uten at jeg har kommet videre. Har også prøvd å taste inn diverse PIN koder jeg trodde det kunne være (blant annet PIN koden til SIM kortet) uten å ha kommet videre. Har også tatt omstart. Det som nå skjer er at nevnte skjermbilde (spørsmål om å taste inn backup PIN for å komme videre eller Gmail brukernavn/passord) dukker opp i ett sekund etter at telefonen har startet opp for deretter å gå over til et annet skjermbilde der det står "Angi PIN kode (gjenstår 2 ganger)". Ettersom jeg kan knock-koden og gmail brukernavnet/passordet, finnes det noen måte å låse opp telefonen igjen uten å måtte slette alt innholdet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå