TU838 Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Jeg har en bachelor i økonomi og administrasjon. Av diverse grunner ønsker jeg å ta en bachelor i regnskap og revisjon i tillegg. Har skjønt at jeg kan få dette til ved å bruke en del av fagene fra øk.ad så jeg slipper å gå en ny bachelor (med flere av de samme emnene) om igjen. Noen her som har gjort det samme? Hvor mange "nye" studiepoeng må man ha for å ta en bachelorgrad nummer 2 hvor man bruker en del av gamle poeng? Har du lyst til å skrive hvilke emner du måtte ta i tillegg for å få en BRR? Får ikke tak i noen studieveiledere så prøver å finne ut litt på egen hånd frem til jeg får svar fra noen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Jeg har ikke gjort det, men har du vurdert å heller ta MRR? Du ville nok fått mer igjen for det. Lenke til kommentar
TU838 Skrevet 26. august 2016 Forfatter Del Skrevet 26. august 2016 Jo, jeg vurderer det til slutt. Veien er ikke helt planlagt enda. Greia er at jeg har for dårlig snitt i øk.ad bacheloren til å komme inn på øk.ad master på akkurat den skolen jeg vil. Kan ikke flytte på meg pga familie. Siden jeg uansett ikke får begynt på en master før neste år tenkte jeg det var bedre å skaffe seg enda en bachelorl i stede for å kun ta opp karakterer. Vet jeg kommer inn på ød.ad masteren på andre skoler her i landet, men blir litt stress med pendling syns jeg. Er dermed ikke helt krise om jeg ikke får godt nok snitt for jeg får jo tatt masteren uansett, men vil helst ta den her i byen. Kan kanskje bli en MRR i stede, men må ha like godt snitt for å komme inn der som på øk.ad her i byen, så må da uansett ta opp emner/skaffe meg en BRR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå