abene Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Nytt Mini-ITX-kort fra VIA VIA lanserer et nytt Mini-ITX hovedkort med økt støtte for multimedia og flere nettverksalternativer, blant annet med mulighet for trådløst nettverk via PCMCIA. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genesis Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) blir dette billig, blir dette bra 2k var litt i drøyeste laget hadde de smellt til med 1,4k, ville dette i kombinasjon med 1stk rolig harddisk 1 floppy 1 minikabinett, m utrolig rolig PSU 1 brenner/cdrom blitt en veldig ok "server" Endret 26. november 2003 av genesis Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 hmm, 2000 for cpu på 1 ghz og hovedkort, ett eller annet for kabinett og strøm, 600+ for pcmcia wlan kort, 0 for linux med mythtv, dvd-rom, hd, ram. tidenes hjemmeunderholdningsboks (stort ord gitt!) siden mythtv eter mame også så kan du få tak i noen gamepads og fyre opp noen skikkelige arkade hits og om du vil kan lat serveres fra linux servern i kjellern Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Likte den integrerte cf-kort leseren. - Kanskje man kan gjøre som DrSpawn og kjøre os rett fra den ? :> For min del venter på nano-itx før noe slikt skal i hus Magnus Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Venter på at andre skal kaste seg på karusellen med hovedkortet integrert i/på prosessoren. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Venter på at andre skal kaste seg på karusellen med hovedkortet integrert i/på prosessoren. Eller mest sannsynlig cpu intigrert på hovedkortet. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Venter på at andre skal kaste seg på karusellen med hovedkortet integrert i/på prosessoren. Eller mest sannsynlig cpu intigrert på hovedkortet. Det var det jeg mente , men jeg satt og tenkte på dei gamle slott-CPU-ene... Og da var det endel PCB på prosessoren allerede, så da var man på god vei.. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Mini-ITX er og forblir genialt. Har selv en M10000 og er kjempefornøyd. Funker fett med FreeBSD (linux og forøvrig) og er morsom å modde inn i ting. Lenke til kommentar
rolftroen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Hei Har tenkt å bygge en "liten søt pc som skal streame fra server i kjelleren, men er ikke sikker hva som kreves av den "lille søte PC'n" på stua.. Har bare tenkt å bruke den til MYTHTV trenger MYTHTV stor plass på hardisken, eller kanskje jeg bare kan bruke et flashminne kort på 1-4 Gb. :-) Foresten.. så her jeg tenkt å gå for et VIA mini kort... men er ikke sikker på hva jeg minimum må ha for et kort, ev. hvor mye minne. Kanskje trenger jeg et TV-ut kort å hvis bildet skal bli bra :-) Roffi Endret 26. februar 2007 av rolftroen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå