Complexity Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) Heisann! Kom over en video jeg hadde liggende fra 2006, hvor jeg og en gjeng forumbrukere fra Hardware.no gikk i tog på 17 mai. Lastet videoen opp på youtube. Den lå vel opprinnelig på nedlagte google videos om jeg ikke tar helt feil. Hadde vært morsomt å se om noen av folkene enda er på forumet? Og om noen husker dette? ----- Nerdenes 17. mai ----- ------------------------------- Diverse info ------------------------------- Prosjektet startet: 16. mai 2006. Prosjektet ferdig: 23. mai 2006. Tid brukt på prosjektet: Omtrent en eller to uker. Størrelse: 64,4 mb Oppløsning: 800x600 Lengde: 01:55 Codec: wmv ------------------------------- Sanger ------------------------------- Norway National Anthem - Ja Vi Elsker Dette Landet.mp3 Theme Space Jam.mp3 ------------------------------- Takk til ------------------------------- Alle de svette nerdene fra HW.no. Alle som hater, og alle som elsker denne filmen. Alle som i det heletatt så den. ------------------------------- Kommentar ------------------------------- Hele greia ble satt i gang da forumbrukeren "Mr_Razer" lagde en tråd om nettopp dette, et 17. mai tog, online. Flere og flere postet innlegg, og jeg tok ansvaret for å leie server. Vi fikk inn HLTV, og jeg begynte med prosjektet etter noen dager. Etter litt var prosjektet ferdig, og nå har du sett det! <3 - Northgarden Endret 26. august 2016 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå