Sir Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Pythonutvikler.Så du foretrekker damer som foretrekker digre slanger fremfor perler? Eller kaffe-damer? Skulle gjerne datet en java-stripper (Jeg tar gjerne imot applaus for stadig dårligere humor...) Bedre enn de som liker rubiner ihvertfall. Det blir dyrt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Pythonutvikler.Så du foretrekker damer som foretrekker digre slanger fremfor perler? Eller kaffe-damer? Skulle gjerne datet en java-stripper (Jeg tar gjerne imot applaus for stadig dårligere humor...) Bedre enn de som liker rubiner ihvertfall. Det blir dyrt. Er uansett greit med damer det går på skinner med! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Hvorfor er yrket relevant for sexyhet? Da må man isåfall jobbe sammen med dama for å se henne når hun er jobbsexy. Det viktigste i forhold til jobb blir da kanskje personligheten i forhold til yrket som igjen kan gjøre en dame mer sexy Lenke til kommentar
Sir Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Pythonutvikler.Så du foretrekker damer som foretrekker digre slanger fremfor perler? Eller kaffe-damer? Skulle gjerne datet en java-stripper (Jeg tar gjerne imot applaus for stadig dårligere humor...) Bedre enn de som liker rubiner ihvertfall. Det blir dyrt.Er uansett greit med damer det går på skinner med! Humrehumre. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Yrket er underordnet. Enten har hun det, eller så har hun det ikke. Lenke til kommentar
Grynte Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Bryr meg egentlig ikke om yrke. Eneste turn-off jeg kan tenke meg er millitæret. Jeg har vært der. Kvinnfolk som går dit fivillig må være hjernedøve. Edit Skriveleif Endret 2. september 2016 av Grynte Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Hmm... idrettsutøver, kanskje? Utrolig mange fine damer i OL hvertfall Ellers har jeg ikke noen spesielle ønsker, bare hun er fornøyd med det hun driver med. Viktigste er at hun har de rette personlige kvalitetene, men det er kanskje de som gjør at det går igjen en del yrker som lege, sykepleier osv. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 strippere og eskortejenter Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Pluss at hun skal ikke klage på jobben, da får hun skjerpe seg og finne seg en annen jobb. This^ Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 For å si det sånn, en smilende, ivrig og spretten kassadame er mye deiligere enn ei sur umotivert sykepleierske. Gitt at begge er såkalt "deilige". 2 Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 all slags biologi og veterinær yrker syntes jeg er godsaker. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Volleyballspiller. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg