Assisterende markedsføringsekspert Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Hei! Det har seg slik at jeg nå har ligget på venteliste inn til jus i lillehammer en god stund, og at jeg forrige uke havnet på 1 plass. Er det noen som har erfaring med at det blir etterfylling også når studiet har vart i 1 1/2 uker, og kan si noe om sjanser for å komme inn nå? Har sendt mailer til HIL men de kan ikke si stort. Skjønner at dette er noe man ikke kan si stort om, men setter veldig stor pris på om noen har noen erfaringer de vil dele her ! Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Blir nesten aldri åpnet noen fler plasser før noen andre feiler i oppmøte eller gir seg, etter skolestart. Nå er jo jus(s) veldig konkurransepreget, men avhengig av antall plasser vil jeg tro en åpner seg i løpet av de første månedene. Lenke til kommentar
Assisterende markedsføringsekspert Skrevet 26. august 2016 Forfatter Del Skrevet 26. august 2016 Blir nesten aldri åpnet noen fler plasser før noen andre feiler i oppmøte eller gir seg, etter skolestart. Nå er jo jus(s) veldig konkurransepreget, men avhengig av antall plasser vil jeg tro en åpner seg i løpet av de første månedene. Ja, er jo det som må skje.. at noen gir seg De sa det ikke var noen automatikk i at det skulle skje en ny etterfylling hvis det bare var én som trakk seg. Men med 120 plasser håper jeg virkelig at det er flere som bytter studie, eller gir seg hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå