Raggi Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Husker det gikk vertfall lørdag og søndag på morningen! En haug med pensjonister i gule/lilla/røde/rosa spandexer som løftet armene sine opp og ned i takt til en "fengende" låt! (har den i hodet enda) Noen som husker hva det heter? eventuelt finne noe om det? reportasje/soundtrack/filmklipp! Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Trimkvarteret? også løfter vi armene OPP, så holder vi, hold, hold, hold, hold, også ned igjen... så retter vi oss opp.. jeg og en kompis tenkte å dra innom NRK for 1år siden for å sjekke om vi kunne låne noen episoder.. ble aldri noe av det Lenke til kommentar
OuO Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ikke begynn å plystre eller nynne intromelodien, da klistrer den seg til hjernen din og du klarer ikke la være. Husker den enda, den plystre sangen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ikke begynn å plystre eller nynne intromelodien, da klistrer den seg til hjernen din og du klarer ikke la være. Husker den enda, den plystre sangen. Damn! Der satt den! Måtte du nevne det? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hvis noen klarer å få fatt i noen utgaver av trimkvarteret må de legge de ut. Hysterisk morsomt. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hehe! Husker fortsatt den utrolig stygge musikken. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hvorfor skifta dere ikke kanal når det kom???? Det gjorde jeg! Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Mon tro hvorfor de sluttet med Trimkvarteret, kanskje for å hindre litt av eldrebølgen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ikke begynn å plystre eller nynne intromelodien, da klistrer den seg til hjernen din og du klarer ikke la være. Husker den enda, den plystre sangen. Håper du brenner langsommt i h*lvete din jækel.. Nå har kjeg den skikkelig på hjernen Lenke til kommentar
OuO Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Når jeg leste innlegget mitt igjen fikk jeg den også på hjernen Ganske kul plystring da, for å se positivt på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå