Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kuttet meg i hånda og en "føflekk" dukket opp


TheodorBjork

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen spørsmål er dumme.

 

Veronica: This may seem like a really stupid question...

 

J.D: Hey -  there _are_ no stupid questions.

 

Veronica: You inherit 5 million dollars the same day aliens land on the earth and say they are going to blow it up in 2 days. What do you do?

 

J.D: That's the stupidest question I've ever heard.

Endret av Zork
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det der er en bitteliten blodansamling. Den blir borte av seg selv i løpet av ukene som kommer. Den vil endre farge til å bli brun/sort underveis. Altså overhode ikke farlig.

 

Tusen tusen takk. Noen kilo er fjernet fra skuldrene mine. Og alle sammen her fikk meg til å hyperventilere med å si jeg måtte til legen...

Lenke til kommentar

 

Nei sant ingen spørsmål er dumme, men det som ts snakker om vet en lege bedre enn vi gjør. Så ts kontakt legen din :)

 

Noen ganger kan man få hjelp på et forum. En vil kanskje da har spart seg selv, legen og det offentlige for både tid og penger.

 

Jepp, normale sykdommer som går, men mange mannfolk kunne kanskje levd i dag om vi gikk til legen.

Mine plager finner de ikke diagnose på, så nei springer ikke til legen nå jeg verker i føttene/bena.

Men varme hjelper, 25c ++. 25c her nå, smerter på vei bort, herlig :) 

Lenke til kommentar

Ja jeg var en av dem, men vi gutter har en lege skrekk, men vi burde bli bedre. Jentene er bedre å kontakte legen om de har problemer med ett eller annet. :)

Nei, det er intet rosverdig ved å plage legen med bagateller. Både menn og kvinner burde nok bli bedre til å vurdere om konsultasjon trenges. Men, slik som i det aktuelle tilfellet: har en ikke vært borti slikt før, er det ikke så rart om en lurer. Innsenderen gjorde helt rett i å spørre her og få saken ut av verden. Langt fra alle spørsmål er så enkle som dette, men noen er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...