TheodorBjork Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Jeg skjærte meg med uhell i hånda, bittelite kutt, og i ettertid ser det ut som en føflekk der såret var. Er dette vanlig? Er det en blodsamling av noe slag? Og hvor lenge vil det være der? Noen som vet? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Ingen spørsmål er dumme. Legg ved et bilde. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Nei sant ingen spørsmål er dumme, men det som ts snakker om vet en lege bedre enn vi gjør. Så ts kontakt legen din Lenke til kommentar
Zork Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) Ingen spørsmål er dumme. Veronica: This may seem like a really stupid question... J.D: Hey - there _are_ no stupid questions. Veronica: You inherit 5 million dollars the same day aliens land on the earth and say they are going to blow it up in 2 days. What do you do? J.D: That's the stupidest question I've ever heard. Endret 26. august 2016 av Zork 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Nei sant ingen spørsmål er dumme, men det som ts snakker om vet en lege bedre enn vi gjør. Så ts kontakt legen din Noen ganger kan man få hjelp på et forum. En vil kanskje da har spart seg selv, legen og det offentlige for både tid og penger. 1 Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 28. august 2016 Forfatter Del Skrevet 28. august 2016 Ble vi enige om det var et dumt spørsmål?Jeg spør fordi jeg var akkurat hos legen og vil ikke betale X antall kroner fordi jeg skjærte meg litt i hånda...Men her er bilde: Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Det der er en bitteliten blodansamling. Den blir borte av seg selv i løpet av ukene som kommer. Den vil endre farge til å bli brun/sort underveis. Altså overhode ikke farlig. Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 30. august 2016 Forfatter Del Skrevet 30. august 2016 Det der er en bitteliten blodansamling. Den blir borte av seg selv i løpet av ukene som kommer. Den vil endre farge til å bli brun/sort underveis. Altså overhode ikke farlig. Tusen tusen takk. Noen kilo er fjernet fra skuldrene mine. Og alle sammen her fikk meg til å hyperventilere med å si jeg måtte til legen... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Ja jeg var en av dem, men vi gutter har en lege skrekk, men vi burde bli bedre. Jentene er bedre å kontakte legen om de har problemer med ett eller annet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Nei sant ingen spørsmål er dumme, men det som ts snakker om vet en lege bedre enn vi gjør. Så ts kontakt legen din Noen ganger kan man få hjelp på et forum. En vil kanskje da har spart seg selv, legen og det offentlige for både tid og penger. Jepp, normale sykdommer som går, men mange mannfolk kunne kanskje levd i dag om vi gikk til legen. Mine plager finner de ikke diagnose på, så nei springer ikke til legen nå jeg verker i føttene/bena. Men varme hjelper, 25c ++. 25c her nå, smerter på vei bort, herlig Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Ja jeg var en av dem, men vi gutter har en lege skrekk, men vi burde bli bedre. Jentene er bedre å kontakte legen om de har problemer med ett eller annet. Nei, det er intet rosverdig ved å plage legen med bagateller. Både menn og kvinner burde nok bli bedre til å vurdere om konsultasjon trenges. Men, slik som i det aktuelle tilfellet: har en ikke vært borti slikt før, er det ikke så rart om en lurer. Innsenderen gjorde helt rett i å spørre her og få saken ut av verden. Langt fra alle spørsmål er så enkle som dette, men noen er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå